Sådär ja

Mamma skjutsade ner mig på stan.
Mötte upp Carrå och..Hampus hette han.

Sen gick jag och carrå och tog ut pengar och sen vidare till vårat fik, Pazzo.
Jag tog en äcklig chailatte ( som vanligt) och en kladdkaka. Och hon nå pasta grejs.

Efter ett tag gick vi till Nian och jag köpte presenter, pärlor, pärlplattor, och en klänning.
Nirre. Sen gick vi till Mingel för att träffa hennes vänner. I var där typ i en halvtimme.
Sen hoppade vi på 1:ans buss, träffade Kalle och Kolan där.
Kolan gjorde en videoblogg som ni får se sen!

Sen hoppade jag och Carrå av vid Atlasgatan och gick till Coop och hämtade ut mitt paket.
Och vi köpte hårfärg åt Carrå.
Sen gick vi till busshållplatsen och väntade på våran buss i typ en halvtimme 8)

Sen kom bussen. Åkte hem till mig.
Vi gick upp till min säng och snackade ett tag.


Tada :

En reflexskärm från www.tvspelsweb.se .

Sen lagade vi mat och jag har färgat hennes hår.
Sen ska vi väl se nån film :p
Puss


Kommentarer
Postat av: Jonas H

Mm, kladdkaka :D Den där skärmen är det en sån man använder när man fotograferar?

2010-04-09 @ 09:49:47
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0