Love won't wait

Idag har äntligen Lovestoneds skiva Rising Love släppts för oss fattiga på Spotify.
Sjukt att Pär finns med där egentligen.

Pär. Sjukt pinsamt att jag har suttit och skrivit till honom för cirka två år sen ba
 " du är så gullig så man smälter, grrr " typ, HAHA.
Och idag har vi kommit så långt. Det trodde jag aldrig. Aldrig.
Men stolt är jag. För jag har alltid vetat att han slkulle bli större nån dag :)




Love won't wait är en av dom mer bra låtarna på skivan.
Här är spotify länken till den ;
Lovestoned – Love Won't Wait


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det ni har kommit så långt med?

2010-04-22 @ 22:13:30
Postat av: Anonym

vadå VI har kommit långt? det är väll endå han som har kommit långt? eller 8)

2010-04-23 @ 21:10:35
Postat av: Alicia

Tänk djupare. Hejdå.

2010-04-23 @ 22:52:14
URL: http://alvedonspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0