Hey

Haha, förlåt för dålig uppdatering..
Träffar Jonas så sällan, brukar bli dåligt med bloggning då..

Men vi körde anden i glaset igår natt igen för att vi lovade att komma tillbaka.
Denna gång gick det bättre. Vi skrev upp allt.

Tidigare igår var vi till våran Mormor och åt Pizza med Jonas föräldrar, mormor åt pannkaka.
Innan det så köpte jag gammal daim, men jonas gick och fixade så vi fick en marabou istället.
Hmm..annars kollade vi på tv och så.

Idag så åkte vi på fika hos carro med hela familjen plus jonas , ingrid och christer & erik.
Hjälpte Carro med sofforna också. Hon har ju flyttat. Mkt bättre än innan :p
Jag och Jonas gick till Brynässkolan för ett drugdealer möte med Fredrik ( han som är så känd...)
Sen lekte vi lite. Och sen gick jag och Jonas till Carro
och åkte sen till min moster Helena och min kusin Alexandra :)
Vi åkte dit och fikade och hade det jätte kul, Tiden gick jätte snabbt.
Åkte till Carro vid nio igen och spådde oss och gjorde typ " pest eller kolera grejs "


Jag har lov = semester.
Men imorgon åker Jonas hem, så ska försöka bli bättre på att blogga då:)

Nu vill jag inte blogga något mer idag.
Är sjukt peppad inför fredag ska jag säga iaf!
Seans.

HEJSVEJS

Jätte gammal bild så ni vet! Men inte från 2000..

Kommentarer
Postat av: jenniferr

sv: nej du skojar! :O

funka de??

2010-04-07 @ 00:54:19
URL: http://jjempas.blogg.se/
Postat av: Moster Helena

:-) Det var jättekul att ni kom och fikade här! Och tack för bloggadressen, nu vet jag!

Kram: moster Helena

2010-04-07 @ 11:27:53
Postat av: Jonas H

Haha, kan tänka mig att du inte får någon tid över :D Men du har ju ändå varit duktig att blogga och skrivit en hel del! Nu blir det tråkigt här hemma igen, ingen som ger mig uppdrag att hämta grejer, ingen som håller mig uppe, ingen jag har något att göra med :P Kanske ska söka sommarjobb i Gävle i sommar :P Man vet aldrig vad som dyker upp

2010-04-07 @ 21:21:12
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0