Det är kanske dags för ett inlägg

Tja.
Var uppe sent igår :p Vaknade på morgonen av att Peter ringde.
" Hej det är Peter ", det räckte för att få mig att lägga på.

Sen ringde Peter några gånger till , och även den andra stalkern.
Stängde av vibrationen och ljudet så det störde inte mig iaf :p

Men sen gick jag upp iaf och åt frulle.
Jag och Jonas ringde Monica, våran moster och frågade om vi kunde komma.
Hon skulle precis åka iväg till oss då, haha. Vi sa att alla låg och sov så hon skulle vänta att tag.

Jag och Jonas började spela stress , och sen kom Monica och Ronny.
Dom hade köpt med sig gott bröd. Sen satre vi igång kaffebryggaren och då vaknade våra föräldrar.
Vi fikade och så :p

Mja.. Sen gick jag och Jonas ut, och jag fotade honom.
Haha tvingade ut honom i snön på gräsmattan och upp på snöhögen.
Han ramlade igenom högen! HAHA

Här är en kul bild vi redigerade idag 8)

Kommentarer
Postat av: Louise

får vi inte se lite mer bilder på jonas? :)

2010-04-04 @ 19:38:23
Postat av: Carro

Fin bild :)

2010-04-04 @ 22:00:21
Postat av: Jonas H

Kul morgon det var, väldigt ovanlig. Gillar den där bilden mer för varje gång jag ser den, precis som du sa saknas det bara författarnamn för att få det att se ut som en bok/film! (y)

2010-04-07 @ 21:11:19
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0