Audi

Ska skriva lite kort om Söndagen tänkte jag..
Vaknade, fixade mig väldigt lite eftersom jag var sjukt trött. Typ 2 timmar sömn.
Gick till busshållplatsen och väntade.

Hoppade på bussen, satte mig vid Kolan.
Åkte till stationen här i Gävle, träffade Anna P och Lollo.
Vi gick till pressbyrån och jag köpte cola.
Sen satte vi oss på upptåget och Anna hoppade på i Skutskär.

Sen så kom vi till Upplandsväsby. Bytte till pendeln.
Jag och Anna P hoppade av i... nånstans.
Träffade på Jennifer, Fanny och Jossan där nedanför en trappa.
Vi följde efter dom till själva stället 8) hehehehe.
Tur det!

Gick in, träffade fina vänner!
Sen gick jag och Anna och satte oss i fönstret.
Sen kom EMD. Matte och Cissi dansade.
Efter det kom Cissi och satte sig brevid mig, haha. Det var lite kul.
Jag började snacka med henne om att jag också var från Gävle ( lite random ).

Haha det är skitkul när danny kollar runt på folket från scenen,
och sen på oss och gör sin min! Haha.

" the picture is drawn, you're not even on.. " tack så mkt 8) haha.
Sen var det signering iaf.
Jag och Anna kom var typ nästan sist i kön, haha.
När vi kom upp hade Danny typ damp med Erik och dreglade och höll på, haha.
Men det är ganske vanligt att sånt händer 8) Så jag är van, haha.

Erik försökte ta mitt kuvert ifrån mig, haha NO WAY att han fick det 8)
Ja, sen såg ni ju vad som hände på videon.
" Äntligen, det här ska bli skitkul! "
Tog bilder med dom, jag var fett skabbig, haha.





Sen kramades vi lite typ.
Sen hade vi panik över bussen eftersom vi inte hade någon sl biljett..
Frågade om man kunde köpa på statoil, men icke.
Alla andra sprang iväg till bussen.

Vi tog taxi. Haha.
150 :- dealade vi med chauffören.
Vi hoppade in i bilen och åkte till stället i Danderyd.
Kom dit innan dom som tog bussen, haha.

Vi satte oss i en bil och chillade ett tag.
Sen ställde vi oss vid scenen.
Hade pinsamma platser, men man såg iaf 8)

Danny kollade och flinade typ, haha.. cp.
Han sjöng  " the picture is drawn, you're not even on " och kollade på oss IGEN, haha.

Ja. Sen var det signering. Vi stog typ först.
Men insåg att det var pinsamt och släppte före typ 13 pers innan, haha.
Kom till Erik iaf.
Berättade om taxifärden och han tyckte vi skulle skicka fakturan till honom, gullen.
Sen när jag började dra mig ifrån honom han ba " men... GE MIG EN KRAM "
Kom till Danny, frågade om han hade nån sl biljett över, haha.
Sen så han ba helt plötsligt

danny : det lät jätte bra iaf! :D:D
jag : : va, har du lyssnat? :o
danny : ja, jag spelade i bilen :D
jag : vaaa? åhneeeej, haha vad pinsamt!! läste du brevet?..
danny : *förstående blicken och nickar och sen medlidande blicken*

sen kom vi till matte efter ett tag
matte : Du sjunger jättefiiiint ju ! :D
jag : :O vaa, har du också hört? haha
matte : ja :D hur gammal är du? 14 va?
jag : ja 8)
matte : fortsätt så! du kommer gå långt! :)

Lite ovant att gå på signeringar.
Eller liksom.. det har ju inte varit nån sen typ.. november?
Men efter lite kramar med m och d gick vi ner.
Satte oss och chillade.

Sen gick vi ut och gick runt lite, stekte i solen.
Sen så ramlade jag till lite, så jag dunkade i väggen. Och precis då kommer Erik, såklart.
Vände mig om för jag ville inte att han skulle se mig, haha.

Han gick till sin bil som var där i närheten och ropade typ " HEJDÅ TJEJER :D HA DET BRA! "
Detsamma... haha. Sen kom Anna och Lollo. Vi skulle gå till bussen.
Stötte på Danny och Matte och dom på utanför huset typ, haha.
Vi sa bara hejdå typ, sen gick vi till hållplatsen.

Jag och Anna fuskade med sms biljett.. eller ja, jag betalade sen skickade jag en fake till henne :p
Så gav hon mig pengar sen, haha.

Vi åkte till t-centralen, sen gick vi till drottninggatan.
Hon åt. Sen gick vi mot centralen igen.


Sen tog vi pendeln till väsby, och sen tåget mot Skutskär.

Sen i Skutskär hämtade Annas pappa oss. Och dom skjutsade hem mig.
Du som orkade läsa allt borde ju få nån slags medalj eller nåt ;)


Kommentarer
Postat av: Jonas H

"Nå roligt" :P Haha gissar att någon sa: "Skriv nå roligt" haha.

Kul att de lyssnat på din musik :D Och dessutom gillat den!

2010-04-13 @ 18:18:07
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Louise

jag läste allt ;)

2010-04-13 @ 18:52:12
Postat av: jennifer

haha alicia, jag förväntar mig en medalj nästa gång vi ses:D HAHA! du är så fin <3

2010-04-13 @ 19:08:10
URL: http://jnalci.blogg.se/
Postat av: martina

söta de är!

2010-04-13 @ 20:53:12
URL: http://aanitram.blogg.se/
Postat av: Julia

Klar att man orkar läsa allt! ;)

2010-04-14 @ 18:53:46
URL: http://juliajulliz.blogg.se/
Postat av: astrid

helt rätt ju! om du fortsätter så kommer du att gå långt! :)

2010-04-14 @ 21:49:33
URL: http://astriidg.blogg.se/
Postat av: astrid

helt rätt ju! om du fortsätter så kommer du att gå långt! :)

2010-04-14 @ 21:50:00
URL: http://astriidg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0