Yeah

Igår efter skolan åkte jag buss med Fredrik ner mot stan.
Vi snackade lite "studio"tider och lite annat smått och gott om musiken, nice.
Sen gick och kollade i några affärer, köpte ett torrshampo för det verkar bra 8)
Och ett lypsyl, eller nåt sånt heter det.
Sen träffade jag wieske och vi gick och fikade på waynes och pratade om allt möjligt, som vanligt.
Vi hade inte träffats på jätte länge, så min själ fick lite lugn och ro när jag såg henne!

Sen gick vi och kollade i lite mer affärer, jag köpte en tröja/tunika på gina och ett par tights.
Tights är det enda jag använder nu för tiden, så himla mysigt!

Sen satte jag mig på bussen och ringde mamma.
Visade sig att louise och erik släppte av henne.
Louise berättade att carro skulle komma till dom och se idol .
Jag ville joina, så jag hoppade av efter en hållplats så hämtade dom upp mig där :)

Hemma hos L så åt vi popcorn och kladdkaka och lite tacochips.
Tjockt. Sen somna jag i soffan. Och vid typ ett eller nåt hämtade mamma,pappa och erik mig.

Peace.


Kommentarer
Postat av: C

jag har dig på hjärtat!

2009-09-18 @ 13:37:25
URL: http://carolinewieskes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0