Update

Idag har jag varit på kattutställning och tittat på vera och alla andra fina katter.
Fick lite gratis mat och sånt till Cesar också, plus att vi köpte godis åt han :)


Sen åt jag och mamma pizza i carros lägenhet och busade med Valtis, ska han tydligen heta nu.
Dagens outfit (+ farmors jacka )

Klänning och halsduk, ginatricot
Strumpbyxor, fått av elin.

Tog med mig Cesar till sängen idag.
Så vi har legat och myst och sovit tills ungefär 40min sen,
då han hade ner min systemkamera på golvet och jag vaknade av smällen.
Blev jätte pigg, så nu sitter jag här.

Adios!

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Är det någon form av pris Vera har vunnit? :D

Trist att du skulle bli väckt så tidigt bara, hoppas det gick att somna om sen.

2009-09-13 @ 09:56:07
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Carro

Hehe stackars Vera i buren :) men det var kul att domaren tyckte hon var fin

2009-09-14 @ 11:37:01
Postat av: Carro

Hehe stackars Vera i buren :) men det var kul att domaren tyckte hon var fin

2009-09-14 @ 11:37:07
Postat av: Louise

så söt hon är =D synd att jag ej kunde va där

2009-09-14 @ 15:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0