Idol strax

Om 50 minuter då.. och nu är dom i GÄVLEEEEE, där jag bor alltså.
Nej jag bor inte i Stockholm, även om jag vill :)

Kommer bli så himla kul!

Idag har gått bra, it was a good day :D
"Älskling" leken på konfan var mindre okej.. faila totalt när julia satte sig i mitt knä.
Våran Pia är äntligen tillbaka nu, typ en lektion, och hjälper till. Så himla niiiiiiice.
R är väldigt wierd.

Sov med blött hår inatt... när jag vaknade var det sjuuuuuuukt lockigt.
Luggen var faktist snyggt lockigt för första gången nånsin, men plattade ändå bort den 8)

Louise och erik kom till oss när jag kom hem från skolan.
L :* sitter och kollar på mig när jag löser sudoko "
A :* -.-..*
L : Har du börjat kört med locktång eller?...

Kul, haha..
Anyway.. PUSS

En mys bild med en av förra årets "idoler"

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Den där frisyren du har på bilden måste jag säga passar dig väldigt bra!

2009-09-15 @ 20:21:13
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHA asså vart får du allt ifrån ?:P HHAHAHAHAH du pratar hur fint som helst gumman och du SJUNGER hur jävla bra som helst ! :D PUSSSSS

2009-09-15 @ 21:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0