HWH

Jag känner hon som sitter ute i december,
frosten har byggt bo i hennes hår.
Jag känner hon som bara vänter för att se dig,
på en parkbänk utanför din dörr.
Jag känner hon som alltid har så ont i bröstet,
doktorn kan ej hitta några fel.
Jag känner hon som aldrig sneglar på nån annan,
det finns en bild av dig allt hon gör.

Och utan ett ord tar ögon till hjälp,
så ber hon till gud att en sann kärlek få.
Hon klär sig i frost utanför din dörr,
så ber hon till gud att en sann kärlek få.

Jag känner han som äter hjärtan till sin kvällsmat,
nyligen så åt han upp min vän.
Jag känner han som aldrig vågar vara ensam,
han har nya kvinnor varje fredags kväll.
Jag känner han som faktist ingen riktigt känner,
han säger att han ej har känslor kvar.
Jag känner han som faktist blöder i sitt hjärta,
han som har visionen om ett par


Kommentarer
Postat av: Caroline

Alicia... fyfan.

hör av mig sen.

Love

2009-09-18 @ 13:39:01
Postat av: Jonas H

Yey, mera mera! :D:D Känns som om det verkligen ligger en tanke bakom varenda ord/varje mening :)

2009-09-18 @ 15:32:47
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: maria

det är ju simon norrsveden som har skrivit den här texten!! å han är så braaa!:D

2009-09-19 @ 12:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0