Home

Blev inge emma och bea idag :(
Så jag , a, a och e åkte till stockholm,sen till västerhaninge och sen buss till ett konstigt ställe.
Träffade killarna och en massa fina!
Mer om det när jag orkar ;)
Har varit borta hela dagen, kom hem nyss.

PUSS
" kolla en elefant "


Haha i början driver jag lite med ejnar.
Tror vi snackade om vems han favort artist eller nåt var och så trodde jag han sa magnus 8)
Och sen går han in i ett barn, och sen i en skylt som stog där. Så himla klumpig är han, hjärtat..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att du fick träffa han som vann melodifestivalen. Kram.

2009-09-27 @ 10:24:35
Postat av: monika

fuck att jag inte kan se videon just nu! :( är på en dålig dator. Ska sno en annan dator snart :)

V-Ä-S-T-E-R-H-A-N-I-N-G-E? gud vad dåligt att jag bodde hos mamma då ju :( Jag bor ju precis vid VH station. Så låg jag hemma & kollade lite på teve & väntade på att pappa skulle hämta mig . :p Fast vi sågs ju iofs i alla fall sen (a) =D



sv: tack :) hehe. ÄLSKAR DIG MERA<3

1 år idag<3<3

2009-09-27 @ 19:18:37
URL: http://monikanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0