Grönalund - Nickelodeon dagen

Jag vaknade vid typ halv sju och frös ihjäl. Ankan och Olivia sov fortfarande.
Jag väntade tills Ankan vaknade, och hon vaknade efter nån timme 
"du måste varit vaken jätte länge,
för varje gång jag vaknade var du vaken och låg och höll på med dina armband och så " haha
Vi låg och pratade och satt vid datorn ,
olivia den sömntutan blev sur på oss för att hon inte kunde somna om, haha.
Sen fixade vi oss och åt frukost.
Sen gick vi till pendeln. Där ser vi hon från indien som var med i Ensam mamma söker.
Hon stog och skrek i stort sett i mobilen att hon hade varit med där. Patetiskt.
Vi skrattade lite åt henne och sen kom våran pendel, den var full så vi fick stå :p

När vi kom till sthlm köpte jag ett till 24timmars kort och så mötte vi upp en till söt tjej.
Sen tog vi bussen till Grönan. Jag och Olivia har ju grönan kort så vi slapp köa i den enorma kön.
Det var hur många fans som köade vid spanska trappan, haha.
Och sen var det insläpp och dom filmade det. Vi orkade inte springa dock.
Så jag och olivia tog platser på sidan om scenen. Sen kom A & N . Jag träffade en massa älsklingar.
Ni vet vilka ni är , och eftersom ni är typ 20 stycken så orkar jag inte :p haha

Och tusen tack till dig som kom fram till mig och sa att du kände igen mig och så.
Du var så himla söt! Kommentera om du ser detta :)
Och sen när jag satt vid min plats så ser jag ett par långa ben gå förbi.
Jag kollar upp och ser att det är pär !!!!! Pär stenhammar alltså.
Jag gick till Fanny,Jennifer och Jossan och vi gick till tilt typ.

Vi bad jocke att hämta honom, och såklart han kunde fixa det :)
" här står ju hela tjejligan " sa han när han såg oss :D
Vi kramades och sen sa han " fan vad mysigt med kramkalas "

Och sen gick jag och var social med allt och alla. Annika och dom skulle försöka få ett nytt åkband.
Och då helt plötsligt dom ba " david"
och så vänder sig nån snubbe om och då ser jag att det är david ejnar!
Jag fick en chock och typ vänder där ifrån och springer bort och ringer monika.
Men då hade hon redan träffat han precis :p Så då sa jag det till Elin så vi gick tillsammans till honom.
Han gav oss en kram och sen var han tvungen att springa iväg och fortsätta jobba :p
Vi var jätte glada eftersom vi inte träffat honom sen melodifestivalen i leksand .
Sen gick vi och snackade med honom, länge.
Och sen fixade ju en viss person vip-åkbanden till oss, undra vem det kan va.. haha.

Och jag och Elin gick först och visade upp det för allt och alla och sen började vi åka karuseller.
Vi åkte först frittfall tilt. Första gången för Elin och smart som hon är tog hon med glasögonen upp.
Hon som jobbar där bad henne ta av dom. Men elin tänkte att hon var på vanliga frittfall och sa
" nej det är lugnt, jag har åkt med dom förr" där uppe insåg hon att det har hon inte alls det.
Och fick hålla i glasögonen, haha.

Sen åkte vi en massa andra karuseller.
Uppträdanden började, men vi kände att vi struntade i dom och åkte istället :p
Vi åkte och sen under alice skulle vi åka vanliga frittfall.
I kön ser vi en viss Alexander Rybak gå ut från backstage området med sitt crew och vakter.
Och så går han förbi frittfall och in där man ser bilderna från frittfall.
Vi fattar ingenting och frågar han som jobbar där :p " han ska åka nästa gång :p "
Mmm... kul :p Haha. Dom såg liksom oss åka, och våra bilder .
Och sen när vi hade åkt klart och gick in där var man tvungen att tränga sig förbi Rybak liksom , haha.
Sen gick vi till Monika som hade tagit kort på oss och så kollade vi när dom åkte :p
Jag började typ sjunga" svampbob fyrkant" och så såg alex det och började sjunga med, haha.
Sen när han hade åkt klart så ställde jag mig där han skulle gå ut :p Haha.
Han gick in i mig, precis som tänkt :D haha.

Sen åkte vi mer karuseller.
Och så köpte jag en " I went Insane " tröja, fast jag inte hade åkt den :p
Så direkt efter det gick jag och elin och åkte den.
Det var en av dom mest tråkiga karusell jag åkt :p den får 2/5 i betyg.

Sen fick vi höra att det var emd så då gick vi och kollade på dom typ.
Sen när det var slut gick vi till David och hängde där resten av kvällen.


Vi pratade en massa minnen. Och jag presenterade david för j,f och j  :D
Jag och Malin gick skrattkammaren och lustiga huset , för hon råkade ha rätt färg på åkbandet :p
Så under dagen åkte jag
Frittfall tilt, Frittfall, Extreme, Jetline, Lustiga huset,Skrattkammaren,Insane,Uppskjutet.
David frös. Jag lånade ut min jacka, som han motvilligt tog emot :p
Men sen insåg han att den var sjukt snygg och satt jätte bra ( killjacka )och ville ha lika.

Alla artister signerade ju undertiden när jag var med David.
Fast sen skulle jennifer gå upp igen och eftersom hon har kompis så ringde jag henne :p
Sen när hon kom fram så gav hon mobilen till erik
" Här, alicia "

Erik var gull + vi hade ögonkontakt undertiden vi pratade :)

a: jag orkar inte gå på signeringen .. :p
e : nää du skiter i det?
a : aa
e : men du har ju redan träffat oss 5 gånger dom senaste 2 dygnen typ :p eller?
a : haha, aaah, fast vad vare jag tänkte säga.... tack för igår!
e : tack för igår :D kul!
a : yes..
e : over and out :)
a : aa, haha

fick även ett hej från danny och matte, haha.
"HEEEEJ ALICIA ,hejdå"

Sen så snackade jag med sarah som typ grät , så himla söt!
Sen så satt jag,malin och jossan oss i the sims stolarna och chillade.

Sen så sa vi hejdå till david och jag fick tillbaka min jacka som luktade han.
" du hör ju aldrig av dig :( "
" jag lovar " så himla gulligt.

Sen gick vi bak en tag innan vi tog bussen till centralen.
Och sen gick jag , olivia och malin till pendel plattformen.
Vi sa hejdå till olivia och sen hoppade hon på sin pendel. Och våran märsta pendel kom.
Vi hoppade av i u-väsby. Och sen kom vårat tåg hem. När det var 5min kvar tills gävle, dåå somnade jag.
Sen klev vi av tåget, sa hejdå till Malin.
Sen kom mamma och hämtade mig.
Vi svängde in på donken drive-in för jag ville ha mat, haha.
Jag hade ju somsagt blivit sjuk under kvällen också.
När jag kom hem åt jag och sen somnade jag.

Nu har jag hoppat över en massa att berätta..
Men om jag kommer på någonting kanske jag berättar :)

Love / A


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack för lördags&söndags sötnooos (L)

2009-09-02 @ 18:48:26
URL: http://jjenniifeers.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack för helgen ! Den var grymt fin <3 HAHA ofta du kommer ihåg vad jag sa till dig på morgonen? haha så söt <3

saknar dig<3

2009-09-04 @ 16:27:38
URL: http://ankanangelica.blogg.se/
Postat av: Linnea Gröning

Heelt underbar dag! :)

2009-09-23 @ 14:37:17
URL: http://this
Postat av: Linnea Gröning

Heelt underbar dag! :)

2009-09-23 @ 14:38:36
URL: http://thistimes.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej Alicia!

Hittade den här bloggen idag, jag brukar följa din andra.

Jag heter Josefin. Det var jag som kom fram till dig på nickelodeondagen. Jag håller fast vid det jag sa, du sjugen jättefint! Jag älskar din röst! och så verkar du vara en jätte härlig människa :)

Sköt om dig! Kram

2010-02-03 @ 20:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0