Ett år sen

Ett år sen jag,emma och bea åkte till borlänge. Träffade E&D och en massa fina själar.
Danny kom inte riktigt ihåg mitt namn då, men med hjälp så gjorde han ;)
Och skrev "Alicia i underlandet" känns som tusen år sen..


Sen åkte vi vidare till Sandviken.
När vi kom dit och kollade runt så kom Erik och Danny i en bil.
Danny kom ut och kramade mig jätte länge och hängde på mig och sen sträckte på sig .
j : äru trött eller ?8)
d: *skrattar* jaa-a, 8)

Så himla gulligt.
Och jag´, emma och bea hade inte sovit någonting , okej en timme.
Så vi var helt hyper på gräsmattan och d & e
och bandet satt och åt mat och skrattade åt oss för vi var störda, haha.
Och ja.. vi åt följde med carrå,flay och erri till pizzerian.

Sen träffade vi matte där inne också som hade varit och sjungt på bröllop.
Kram med honom.
Och hur nisse och göken var kineser i fönstret och skrämde oss..


Och vi träffade danny flera gånger den kvällen.
" då är det bara du och jag ..* hålla min hand* "
- hon sjunger skitbra! " i know "



Jag vill tillbaka. Allt var så annorlunda då.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du kär i danny eller:P?

2009-09-20 @ 11:45:23
Postat av: Alicia

Svar : FET nej.

2009-09-20 @ 13:26:07
URL: http://alvedonspray.blogg.se/
Postat av: Mamma

Fina bilder på dig gumman. Kram.

2009-09-20 @ 19:01:54
Postat av: Jossan

Haha, kär i danny? Antar att det var det du svarade nej på? Fattar inte hur folk tänker ibland.. Bara för att man tycker killar är bra när dom sjunger osv så är man automatiskt kär i dom? Hmm..det finns ingen logik i det..

2009-09-20 @ 20:52:02
URL: http://jossanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0