Because I have a bad day

Har en sjuuuk mens värk hela kvällen igår. Skrek nästan bokstavligen för det gjorde så ont.
Åt tre värktabletter och värmde vetepåsen och la mig i soffan. Gjorde så himla ont.
Men så fort värktabletten började värka så somnade jag på direkten i soffan.
Men vaknade efter nån timme och gick upp och la mig.

Vaknade idag när klockan ringde med fetaste mensvärken..IGEN.
Jag har haft småont i magen två dagar innan igår också, hela tiden.
Så åt tabletter och värmde vete påsen och bänkade mig i soffan och mådde illa.
Så himla tråkigt. Jag är fett pepp på skolan ju. Nu har jag ångest, illa.

Ska nog värma påsen och kura ner mig i sängen snart och försöka sova.
Då slipper jag smärtan, förutom inatt då drömde jag att jag lämnade någonting på..
Så jag fick 4 stora brännmärken i nacken, vet att jag visade upp dom för alla också, haha.

Men nej. Usch, tar med mig cesar till sängen också.
Han har varit ute hela natten så han är nog trött.
Jag har förövrigt skrivit nånslags dikt för några dagar sen när cesar sov på mig ..
Blir jämt djup när jag ska sova.
Jag drömmer liksom, fast jag är vaken. Så jag krafsar ner dom i utkastet på mobilen.
Sen på morgonen har jag glömt bort att jag ens skrivit dom.
Vet inte om jag vågar dela med mig..
Jo jag ska..

Men inte nu.
Hoppas ni mår bra iaf!
Love / A


Jag skulle göra allt för dig.


Kommentarer
Postat av: sarah

då är vi två, fast du har det värre..

men krya, och vetakudde är GULDvärt :b



lyssnar på din spotifaaajlista nu 8)

puss

2009-09-16 @ 11:45:40
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: Jonas H

Nästan så att man tror det är vinter på bilderna :P



Lägg ut dikten sen!

2009-09-16 @ 18:20:44
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0