HEEEEEEEEEJ

Skulle blogga igår men då vardet driftuppehåll eller nåt sånt wierd.
En av dom 5 senaste dagarna åkte jag till stockholm.
Träffade Olivia på centralen och vi gick till Gallerian.
Kollade förbi kicks men hade ingen ork att gå in.
Men sen träffade vi jossan och anna. Så vi gled in med dom och träffade Bobby Odunco.
Vi snackade om allt möjligt. Han kände på våra hår och sa exakt vad som behövdes bättras.
Läskigt ändå, jag menar Sveriges bästa frisör..

Han kände igen mig från uppsala också :)
Vi fotades lite och sånt. Sen begav vi oss iväg för en liten shopping runda på stan.

( jag hade klackar på mig)

( från bobbys blogg )

Eller... jossans shopping runda, haha. Och vi åt på donken.
Sen begav vi oss tillbaka för vi tänkte att jossan skulle hinna få sitt hår stylat innan Danny kom.
Men under tiden hon stylas hör man ett " oj" från mig och anna och vi ser danny på andra sidan rummet.
Han gick och snackade med bobby som var där. Sen kollar han sig runt och ser oss och ger oss ett smile.
Han kom typ en timme tidigare..

Vi orkade inte gå till han så vi stog kvar med jossan. Sen kom dom till oss.
Jossan blev klar och jag satte mig i stolen, så danny stog bakom och kollade in i spegeln på mig och gav mig danny blickar. Tycker det är så skönt att han liksom han stå bakom mig, han kan se mig när jag har en massa klämmor i håret och vi fortfarande har en chill känsla liksom.. min älskling. Ropade honom till stolen sen för att få reda på lite mer om det som är hemligt, hehehe.. Han avslöjade allt direkt, bäst.

Världens sötaste stylist för den delen också, Stina. Helt underbar.
När jag var klar hoppade jag fram till danny ringen och danny lös upp med
" oooh, tjusigt ;) marilyn..monroe! ".
Sen snckade vi om allt möjligt i typ.. vetinte.. en kvart kanske.
Har så dåligt minne när man snackar länge om vad som sägs.
Men vet att jag visade honom min katt och han tyckte han var jätte söt och tyckte att deras katter skulle bli vänner. Och att dom såg ut som varandra, såklart dom gör.

Sen vet jag inte vad vi gjorde , haha.
Men det var sån mysig känsla.
Såhär såg jag ut i håret efter jag blivit stylad.

Mer fans kom och han gick runt och var social.

Sen när han kom till oss igen snackade vi verkligen om ALLT.
Both good and bad times. You touched my soul.
" Jag med.. hela högstadiet. Lyssna inte på honom, lyssna inte på honom! "

Gamla danny var tillbaka. Så skönt. Och han mår bra på riktigt.

En typisk mig och danny bild egentligen. Var så nära att börja asflabba, haha.
Här ser man att det är äkta.

Love.

Jaja. Efter han hade varit där i typ två timmar sa vi hejdå till honom och Bobby och begav oss till t-centralen för att lämna av Olivia. Efter det skulle vi gå till centralen stötte vi på Danny på plattan.. men sen gick vi till centralen.
Sen kan jag inte berätta nåt mer :)

VÄRD DAG IALLAFALL KAN JAG SÄGA.

Kommentarer
Postat av: lovisa

Fina bilder! :)

2009-10-27 @ 13:24:37
URL: http://lovisaeskilsson.blogg.se/
Postat av: :)

:)

2009-10-27 @ 17:04:08
Postat av: Jossan

En riktigt härlig dag :) D är mycket, mycket bra! Skönt att se honom så glad och avslappnad!

2009-10-27 @ 17:18:53
URL: http://josefina.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina bilder :)

2009-10-27 @ 17:37:32
Postat av: Jossan

Riktigt fina bilder på dig och Danny! Man blir liksom glad av att titta på dom! Och tack igen för det du gjorde, jag ska återgälda det åt dig, var så säker :)

2009-10-27 @ 18:09:21
URL: http://jossanstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

hoho jätte söta bilder på dig och daniis

2009-10-27 @ 18:31:42
URL: http://annnaapannaa.blogg.se/
Postat av: Louise

fint hår du hade på bilderna, vad sa bobby behövdes göra med ditt hår då?

2009-10-27 @ 18:35:44
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: z

sööta bilder på Danny <3

2009-10-27 @ 19:05:45
Postat av: Erik

Du verkar ha fått en grym tripp till sthlm.. Fin du blev i håret! Kram kram

2009-10-27 @ 19:18:01
Postat av: jennifer

Det var en bra dag , danny mådde som bäst kändes det som och det var underbart !:D Fina bilder <3

2009-10-27 @ 19:25:54
URL: http://jjenniifeers.blogg.se/
Postat av: Pernillabergh

nawe :') fina bilder! skönt att du hade det roligt ;D eller roligt är kanske inte det rätta ordet :P

2009-10-27 @ 19:39:07
URL: http://dahpernilla.blogg.se/
Postat av: Jonas H

Gött att du fick en sån där riktigt bra dag, det ger så mycket energi!

2009-10-27 @ 21:43:25
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: marika

Fina bilder :)

2009-10-28 @ 12:06:05
URL: http://marika1990_.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Daniz e så himla snygg<333

2009-11-03 @ 14:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0