:)

Haha... hej.
Skola idag då. Skolkatalogen hade kommit dit, såg ut som stryk. Klassen såg.. eh.. konstiga ut :p
Jag & Julia har filmat till våran film också.. gick väl sådär 8) haha.

Sen efter skolan åkte jag hem.
Sen kom Julia med godis till mig :D:D
Hennes far jobba på godisfabriken här, så fick köpa 1kg rosa svampar för 20 kr, tack julia :D

Annars har jag inte gjort så mycket.
Fått bra nyheter som jag inte kan berätta riktigt än ;)
Och lärt mig rising sun på gitarr har jag också gjort.
Men ja..

Orkar inte.
Har pluggat spanska glosorna också.
Ja.. nej.. mm.. mellissa horn är bra iaf.. bäst.
Random bild.


Kommentarer
Postat av: Carro

Du kommer tröttna på rosa svampar :P

2009-10-16 @ 10:38:06
Postat av: Jonas H

Om man ska tro din blogg, en helt okej vecka då iaf sammanlagt! När avslöjar du de där bra nyheterna? ;)

2009-10-16 @ 19:49:57
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: julia

hahah, det kommer nog ta lite tid för oss med den där filmen x)<3

2009-10-16 @ 22:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0