Duktiga ni är!

Sådär ja, nu ska jag blogga om Lördagen.

Gick upp tidigt på morgonen och packade min truck ,gitarren i gitarrfodralet och handväskan.
Sen begav jag mig till bussen med full packning. Jobbigt värre, och så var det mkt folk på bussen..
Men jaja. Hoppas jag såg ut som en riktig musiker iaf ;)

Sen gick jag till buss nmr 2 som skulle ta mig till skutskär.
Nästan full buss där med.. gud vad klumpig man är med allt jag hade med mig.
Men jag överlevde faktist!

Sen tog jag tåget till väsby. Gick ganska snabbt faktist :)
Kom fram dit 10:10, sen tog jag pendeln till Karlberg där jag mötte Olivia.
Vi åkte till henne och jag lämnade mina grejer, så skönt!

Sen plattade jag luggen innan vi begav oss till centralen, letade upp jossan och åkte vidare mot Täby.
När vi kom fram till täby gick vi och hejade på bobby och sen gick vi och donkade.
Sen kollade vi runt lite i affärer. Sen gick vi till Kicks igen, och Erik var ganska mycket försenad pågrund av poliseskorter. Men sen när han kom in i butiken gick han direkt och kramade oss. Gull :)
" Har ni åkt från gävle (gävlemål) ni? "
" Yes.."
"Ni är helt galna! "

Sen ja.. kmr inte ihåg så mkt som vanligt.
Träffade Haija, Johanna & Nathalie.
Erik var chill och bra. Satt brevid när han stylades.
Jag har inte så mkt och säga till den killen allså.
Men han trodde jag var äldre än 14 och att jag skulle gå och kissa och var intresserad om min blivande vecka.
Och en masa mer. Märktes att han var ledig. Och det var typ inte mkt folk alls, som vi trodde.





Hmm, ja. Chill.
Sen så sa Erik hejdå och vi fotade med Bobby och jag köpte Shampot, köpte ju Balsamet förra gången.
Sen sa vi hejdå och kram till han och jag och Olivia gick ut och satte oss på en bänk.
Vi försökte hitta till Roslagsbanan.. men det gick inte :p Därför satte vi oss.
En Segerstedt gick förbi typ en bit ifrån och ropade över alla hejdå till oss, haha.
Pinsamt när alla kollar tycker jag.

Jaja, sen åkte jag och Olivia till henne och flummade sjuuuukt mycket.
Herregud. Spelade in cp videor om blandannat psykkonnen och även lite sång videor.
Bobbyshake & sax.. herregud.
Jag och Olivia är fan störda!!


Jaja, sen somnade jag enligt henne tre ggr.
Men jag var helt slut!

( Ni vet vad som gäller.. kommentera ;). )

Kommentarer
Postat av: Sophie

Det är så kul att läsa om dina utflykter och kändismöten. Tänk om en själv var lika modig då som du är nu :)

2009-10-27 @ 19:42:59
Postat av: haija

håller med sophie;)

2009-10-27 @ 22:08:53
Postat av: jennifer

KOMMENTERAR !! :D HAHAH , nejmen seriöst, dina bilder med erik = (Y) haha :D puss finis <3

2009-10-27 @ 22:32:13
URL: http://jjenniifeers.blogg.se/
Postat av: Jossan

Han är bra bra bra! Samma sak som jag skrev om D, skönt att se honom så avslappnad!

2009-10-27 @ 23:28:39
URL: http://josefina.blogg.se/
Postat av: Erik

Roligt att du fick träffa Danny o Erik igen! Vill också åka till Stockholm snart igen, ta en shoppingrunda o så. Snygga bilder btw! ;) Kramis

2009-10-28 @ 00:07:12
Postat av: Angelica

Ni har alltid vart störda :P



Bra att han inte var stressad eller nåt annars är det tråk.



Jag gillar bilderna på dig och Erik!



ha det bra <3



2009-10-28 @ 08:24:31
URL: http://ankanangelica.blogg.se/
Postat av: Louise

när ska du berätta hemligheten? Är dannys tjej gravid eller? :P

2009-10-28 @ 09:01:04
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Olivia

Vi är grymt störda :D

2009-10-28 @ 12:34:06
URL: http://bullepuff.blogg.se/
Postat av: Carro

Spelade du nån gitarr?

2009-10-28 @ 20:17:05
Postat av: Bam Bam

Hahahah finisar ni är du och erik <33

2009-10-28 @ 23:21:51
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Mamma

Fina kort som vanligt! Kram.

2009-10-29 @ 08:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0