Blogg.se = fail

Det går ju aldrig att blogga, grrr!!

Jaja. Idag i skolan har jag och julia filmat till våran film i Alternativa uttrycksätt.
Det blir nog nice, haha.

Klarade so provet också :D 6 av 16 klarade det!

Annars har mamma köpt biletter till Melodifestivalen genrep i Sandviken !
Hon överaskade mig med det idag när jag kom hem från skolan, så himla söt!

Sen hämtade vi ut dom och handlade.
Sen åt vi korvstroganof(?) och ris, a la alicia recept! LOVE IT.

Jaaa-a ni.
På lördag åker jag till stockholm, till olivia.
Det blir bra.
Men nu orkar jag inge mer :p
Puss

Haha.. och kolla detta.. så himla ful.

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Ah, din korv stroganoff - fina minnen! :D Kul med SO-provet. Var det provet om politik?

2009-10-20 @ 08:27:26
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Alicia Kittilä

Svar : Ja det var det :)

2009-10-20 @ 09:31:39
URL: http://alvedonspray.blogg.se/
Postat av: Louise

Vad var det för fel på det där kortet då?

Ska bli kul att gå o se melodifestival. Kram

2009-10-20 @ 09:57:22
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha va rolig du såg ut ^^ annorlunda motför de bilder du visar upp på bloggen och bd. men jag tyckte inte det var fult

2009-10-20 @ 11:16:37
Postat av: Mamma

Du var ju jättefin på korten! Det ska bli kul att titta på melodifestivalen. Kram.

2009-10-20 @ 11:52:58
Postat av: Lovisa

de är ju inte alls fult ? :O



grymt söt på kortet ju :)

2009-10-20 @ 18:20:31
Postat av: Petra

Gud va de stör mej att du skriver att du är fuul hela tiden. Det är du INTE!! Du är skiiitsööööt o hör sen!plus att du är grym på o sjunga!

2009-10-23 @ 14:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0