A Beautiful Mess

Jag skulle starta ett café endast för att få spela Jason Mraz låtar.
Det är kanske det mysigaste som finns när man sitter på Waynes och så räcker det med ett läte av en gitarrsträng innan jag fattar att det är Jason, rysningar.

Ja, igår mötte jag em på stan.
Och vi fikade. Sen köpte vi godis på godis tajm.
Och sen begav vi oss mot bion och kissade och sen köpte vi en hollywood meny.
Sen väntade vi på att man skull få gå in. Haha, vi blev först in! Så fult, haha.

Ja iallafall. Vi hade ju plusplatser d.v.s. större ben utrymme och möjlighet att fälla ryggstödet bakåt.
Väldigt nice var det ! Vi satt i ettan också, största salongen. Fullsatt i hela salongen.
Och alla satt och pratade på, tills filmen började. Helt tyst i hela salongen och förtexterna började.
Blev lite tårögd där, och när alla dansare pratade om Michael. Men annars var det lugnt faktist.
Det var en väldigt fin film. "I say it with love, L-O-V-E  " typ nåtsånt, haha.
Ni som gillar MJ tycker jag att ni ska se den.

Efter bion skulle vi gå till bussen och insåg att klockan var mer än vad vi trodde.
Vi hade precis missat sista bussen hem. 23:20.
Emelie försökte intala sig själv att det inte var sista bussen och jag började gå.
Tillslut fick jag med henne också :p
Men vi hann gå till Brynäs innan Em's mamma kom och hämtade oss :)
" We do this for you Michael " haha.

Jaja, sen när jag kom hem var jag heeeelt slut.
Somnade direkt i soffan. Gick upp till min säng klockan 06:30, haha.
Jaja. Funderar på att skippa hockeyn idag.. är väldigt opepp.
Men vi får se..

PUSS

Kommentarer
Postat av: jennifer

aw, jag saknar dig också! <3

2009-10-29 @ 15:02:39
URL: http://jjenniifeers.blogg.se/
Postat av: Jonas H

Wayne's - väldigt bra ställe :D Får se om jag går och ser filmen sen eller inte.

2009-10-29 @ 17:54:01
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Cicci

Jag såg filmen idag och tyckte den var väldigt bra och den var mktfin!

2009-10-29 @ 22:56:06
URL: http://cecilianygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0