:D

Besöksrekord i bloggen nu på unika läsare :p
Ni är tydligen väldigt intresserade av vad som händer när jag träffar.. dom :p

Tar upp några frågor här som folk brukar fråga mig.

Varför alvedonspray?
Jag vet inte, det var det första som kom upp :)

Berättar du allt om vad som händer i dina inlägg när du träffar E.M.D. ?
Nej det gör jag inte.

Har du skrivit om alla dagar du sett E.M.D.?
Nej det har jag inte :)

Vad tycker du om att Mattias ska vara med i Let's dance?
Hmm.. ja det blir nog kul :) Han är ju inte den bästa på att dansa , så det blir skitkul :D

Hur gammal är du?
14

Vart bor du?
Gävle

Hur har du tid och råd att åka överallt?
Barnbidrag och helger + lite till :p

Nu ska jag ner och dricka glögg och så.
Godnatt!

Robin Bengtsson och jag backstage i Valbo. Nice med bara han, malin och mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0