31 november

Hej på er!
Har jätte många dagar kvar att berätta om ;) Och dom sista dagarna i sthlm ;)
Men jaja. Nu ska jag berätta o 31 november.
På morgonen vaknade jag och såg ut som stryk. Halloween sminket på och håret och alla håll.
Jag gick upp ur sängen efter jag hade gjort en videoblogg.
Sen dushade jag och så. Såg bättre ut. Sen sa mamma att vi skulle åka till kyrkogården.
Orkade inte sminka mig så jag körde på osminkad och ofixat hår.

Sen åkte mamma, jag och pappa och hämtade upp louise & erik vid dom.
Sen satt vi trångt i bilen och åkte dit. Vi gick och tände ljus för morfar, farmor och gammelmormor/morfar.
Jag tycker det är så fint där med alla ljus.



Sen skjutsade vi l & e till stan . Och vi åkte och hämtade carro. Sen åkte vi och köpte pizza.

Senare så kom Elin & Inga-lill. Vi kollade på lite film innan vi åkte till siansen.
När vi kom till stället hängde vi av oss jackorna och tog plats.
Väldigt många människor där inne.
När mediet väl började få kontakt med andar som hade sina nära och kära i publiken blev allt jätte intressant.
Vill inte ta upp mer här om det. Och sen efteråt stannade vi kvar med några andra för en frågestund.
När jag tycker någonting är väldigt intressant så kan jag inte blinka.
Satt och kollade på henne och läste hennes läppar i minst 10 min utan att blinka.
Jag tänkte att alla andra blinkar säkert inte heller.
Men jag kollade runt och alla blinkade.. Men ja.. helt sjukt bra är hon, Ann.
Allting svartnade förutom henne.
En upplevelse for sure. Och efteråt så stog mamma och snackade med nån kvinna.
Det visade sig vara hennes kusin som hon inte haft nån kontakt med på flera år.
Jag hade aldrig träffat henne.
Men det läskiga var att när vi var i rummet kände jag att vi hade en koppling.
Men ja, sjukt glad att få träffa henne.
Hur stor är chansen att man träffas på en sians.
Nån mer i släkten har också sett spöken.
Nån mer i släkten håller på med det övernaturliga.Alltså var vi 4 av min släkt i rummet.
Sen sa vi hejdå till henne och mamma, jag, carro och grannarna åkte hem.


Kommentarer
Postat av: Jonas H

Ja de där andliga sakerna har jag själv svårt att förstå, men himla kul att det gick så bra som det gjorde :)

2009-11-02 @ 23:06:37
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Louise

spännande

2009-11-03 @ 09:11:24
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: C

Varför kommenterar du tomt för unge?!

2009-11-03 @ 12:47:45
URL: http://carolinewieskes.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja det var spännande att gå på seansen, och jättekul att träffa Ann-Christine efter så många år. Kram.

2009-11-03 @ 21:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0