Söndag - min födelsedag

Hela lördags kvällen tänkte jag om det verkligen var värt att åka till eskilstuna och se killarna.
Tänkte& tänkte,tvekade & tvekade. Till slut somnade jag i soffan.
Vaknade vid fyra gick upp och la mig och ställde klockan på 08:00.
Gick upp vid 08:30 och försökte hitta nån som också ville åka.
Ingen var inne, jag gick och duschade och bestämde mig för att åka och se vad som händer.
När jag var klar i duschen var klockan 09:00. Min buss gick 10:00.
Jag sprang upp och la in bilder & musik i min nya mobil. Blev klar halv.
Sminkade mig as snabbt och plattade min blöta lugg.
Sen packade jag ner allt lite snabbt och sprang till bussen.

När jag kom till stan tog jag upptåget som gick sjuuukt snabbt .
Kändes som en kvart istället för typ två timmar :p
Smsade med olivia på tåget och då bestämde vi oss för att vi skulle åka tsm dit!
Mötte upp henne och vi satte oss på tåget till eskilstuna.

I eskiltuna bokade vi tåg biljetter hem & sen letade vi efter en toa.
Sen gick vi till bussen. Där mötte vi också emelie,erika,fanny & jossan :)
Vi tog bussen till bussgaraget som hållplatsen hette och gick till bilstället.
Träffade massa annat folk. Och ställde oss precis brevid scenen.
Emd var försenade..dom var där men var sega i logen.
När dom kom så vare drag!

Sen på signeringen så var det såhär
J: Hej, jag fyller år idag :D
M : Göru?:D:D grattis! * ger mig en kram*
J : Tack :D*kollar på danny och ser att han stirrar på mig*
D : Grattis på födelsedagen:D:D*kramar mig och ger mig en puss på kinden*
J : Taaaack :D
M : Hur mkt fyller du? :)
J : 14 :p
M : Justeee du var ju 13 idsfjksda
J : ja :p
D : Hur känns det att vara .. du vet! ;)
J : :o haha,  det känns...bra :)
J : Kan vi ta ett kort tsm?
D : *tar min kamera och knäpper på mig och sen på erik typ *
J :*snackade med erik typ*
D: *tar på han och mig i bakrunden*
J: * kan inte gå till erik för olivia snackar med han*
D: *böjer sig över bordet *
J: * gör lika*
D & J : *tittar djupt in i varandras ögon jätte länge*
D : ... vad fin du är..
A :...tack, du med...
Vi : *ler as mkt typ*
Sen gick jag till erik typ
J : Jag fyller år idag :)
E : Äre sant?:D Grattis! :D:D*kramar mig*
J : Yes :) tack :D
E : Hur mkt fyller du? 25? :p
J : :O oftaaa, hahaa!
E : jag skoja ;)
J : Haha.. amen..hejdå :p

Väldigt söta..
Träffade Carro efteråt, trevligt! :D
Sen utanför när dom skulle åka såg jag att danny var ensam bakom matte typ.
Så jag gick fram till honom.
Vi snacka om vart jag bodde och han höll i min hand och smekte mig på axeln när vi pratade..sweet!
Puss på han med!

Ska lägga ut filmen på youtube så jag kan visa er  ,
en tjej som heter Marika filmade. Visste inte om det då :)


Sen åkte vi taxi till tågstationen för vi missade bussen 8)
Kom till gävle halv elva.

Kommentarer
Postat av: lovisa

Men gud vad söt :)

2009-05-19 @ 15:49:58
URL: http://lovisaeskilsson.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

grattis i efterskott :D Kul för dig!

Sov så gott!

2009-05-19 @ 23:09:10
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Oj, oj, hur hinner ni runt på alla deras signeringar och spelningar? helt imponerad här. Det måste kännas grymt roligt att ha den kontakten med dem!

btw så äger emd och danny (a)

2009-05-28 @ 20:56:15
URL: http://honpk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0