Onsdag

Gick till skolan för första gången denna vecka idag. Väldigt mycket drama..som vanligt.
Men det var vissa som var trevligare än vanligt ;) oväntat verkligen!

Nu väntar jag på maten,är super hungrig .Jag har inte ätit på hela dagen! grrrr.
Imorn kommer emma & bea till mig och sover här.
Sen på fredagen ska vi upp tidigt och ta 07:49 tåget till väsby och se vidare till stockholm.
Kungsträdgården är våran destination, artisterna som kommer till Rixfm festivalen är:
ARTISTER SOM UPPTRÄDER PÅ RIX FM FESTIVAL 2009
Snow Patrol

Snow Patrol

Alcazar

Alcazar

E.M.D.

E.M.D.

Måns Zelmerlöw

Måns Zelmerlöw

Agnes

Agnes

Milow

Milow

Erik Hassle

Erik Hassle

Sarah Dawn Finer

Sarah Dawn Finer

Melody Club

Melody Club

H.E.A.T.

H.E.A.T.

Star Pilots

Star Pilots

BWO

BWO

Velvet

Velvet

Lili & Susie

Lili & Susie

Janet

Janet

Kim

Kim

Style

Style

Basic Element

Basic Element

Ramsells

Ramsells

Ragdollz

Ragdollz



Det kommer bli fett!
Det var allt för nu.
Peace.

Kommentarer
Postat av: Anna

Alla de kommer inte :(

2009-05-13 @ 20:21:19
Postat av: Alicia

Nej jag vet, men på hela turnén är det dom :)

2009-05-13 @ 21:58:04
URL: http://alvedonspray.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: tackar :) jag minns faktiskt inte, besällde dom för ett bra tag sen. men mellan 199-.299 :)

2009-05-13 @ 22:29:48
URL: http://bengtssons.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hoppas du får trevligt men du måste lova att vara försiktig.Kram mamma.

2009-05-14 @ 11:37:43
Postat av: Jonas H

Hmm, verkar som om det både blir kul och att det spelas bra musik. Hoppas ni för det underbart! Jobbigt att gå upp så tidigt bara :P

2009-05-14 @ 15:31:17
Postat av: Carro

Glöm inte att vara hemma till nio bara :P

2009-05-14 @ 17:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0