Lördag

Igår fixade jag i ordning mig och sen tog jag lite kort med min kissemiss.
Sen åkte jag & mamma till Erikshjälpen och kollade lite.
Sen skjutsade hon mig till min syster Carro.
Vi gick till söder och köpte blommor, sen gick vi och kollade på en utställning som våran granne elin var med i.
Det var intressant.
Sen gick jag och carro till nian och köpte kläder åt henne, sen bjöd hon på glass.
Sen gick vi hem till henne igen och spelade animal crossing, åt ägg och lekte med vera.

Senare gick vi hem till Erik & Louise där mamma & pappa redan var. Vi kollade på cruisingen och åt mat från Deniz.
Pappa tyckte det var jätte kul med bilarna och tillbringade i stort sett hela kvällen på balkongen.
Vi satt inne och kollade på filmer & spelade buzz. Sen tog vi taxi hem vid halv 2.
Och jag satt uppe sent vid datorn.

När jag vaknade idag var jag väldigt hes, fick fram ett ord av en hel mening.
Men jag åt frukost och kollade på The Notebook så nu känns det bättre.
Fast jag är täppt i näsan & hostar och så :p
Jag älskar The Notebook föresten.

På fredag ska jag & bea till stockholm på rixfm festival. Snow patrol kommer ju :D:D och en massa andra bra.
Puss

Kommentarer
Postat av: Louise

marley & me då?

2009-05-10 @ 16:41:11
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Ayan

:D

2009-05-13 @ 11:01:05
URL: http://ajaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0