Jag älskar era kommentarer!

Tusen tack till er som kommenterar. Jag kan ju säga att det är ca 90% av mina läsare som inte gör det :(
Anyway... idag har jag varit till valbo med julia.
Vi gick till hobbex och köpte en gitarr, fick hjälp av en underbart go kille!
Köpte även en guitarväska " haha, ja.. allt blir ju guitar nu när det finns guitar hero ".
Pinsamt. Men det gick jätte bra, han var även väldigt duktig på att spela gitarr.
Både gitarren & väskan gick för 600 tillsammans, som hittat!

Sen gick jag och julia till donken och käkade middag.
Det var den godaste donken mat jag ätit någonsin, åt upp allt till och med!
McNuggets meny, det brukar jag ta.. men extra gott denna gång :D

Och nu är jag hemma... SHIT JAG GLÖMDE KÖPA ETT LÅS :|
åhnej...panik...måste ringa ner till mamma!
Puss på er.

Bilden är från donken i lördags.
alicia.. det finns bättre saker att göra än att sitta och ta en massa ego bilder..

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha, nu kommer jag kommentera på varenda blogginlägg ;)

2009-05-26 @ 19:56:26
URL: http://jossanstrom.blogg.se/
Postat av: bam bam

men vi har inget emot ego bilder allecia !! <3 :P

2009-05-27 @ 12:03:38
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0