Friday

Wellwell, här sitter jag och hostar.
Skolan idag var nice, men vi skulle läsa upp våran ghost story inför våran gulliga vikarie!
Det gick bra för mig, förutom att jag låter som en tönt nu när jag är hes.
" Mycket bra, väldigt bra uttal och handling! Jag hörde nästan inga fel alls, och dom jag hörde har jag glömt bort så jätte bra" man tackar :) väldigt töntig story, haha. hej du drömmer nej du hamnar på psykhem.

Jag är helt slut nu förtiden på kvällarna.
Vilket resulterar att jag drar ut klockradion & tror att jag ska få cancer om jag går upp till min säng.
Konstigt värre.

Idag var jag ute och åt med mamma & louise.
Imorgon får vi se vad som händer, kaaaaanske hör av mig.
Puss

och jag skaaaaa lägga upp när jag  & erik spelar piano när min fina vän lollo skickar videon.
har en redan, men det var vårat dåliga försök 8)

Kommentarer
Postat av: Carro

Du kan väl skriva din spökhistoria här :)

2009-05-09 @ 10:59:09
Postat av: Jonas H

Hihi. Klockradior är kända för att avge lite radioaktiv strålning ;O



Vad handlade din historia om?

2009-05-10 @ 09:12:16
Postat av: julia aka nöten svarar

aw tack :D läskigt? :O

2009-05-10 @ 13:38:08
URL: http://nnuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0