Uppsala

Har inge minne av hur jag kom från stan till tåget, men iaf. På upptåget gick det sjukt snabbt.
Satte mig dock på en plats som gnisslade vääääldigt mycket,pinsamt. Men iaf, klev av i uppsala.
Hoppade på fel buss, haha. Insåg det när alla hade hoppat av och han som körde tittade bakåt på mig.
" Går den här bussen till parken...eller fyrishov? "
Haha, han var snäll iaf. Han förklarade att jag satt på rätt buss, men fel håll. Så jag kunde sitta kvar :p
Det var väldigt svårt att höra vad han sa eftersom han inte var ifrån sverige.
Men jaja. Jag klarar allt :p.
Vi satt och snackade om gävle,vilken klass jag gick i,vädret och ja..allt annat tvångs snack :p

Haha, en timme efter jag klev på bussen så var jag framme i fyrishov.
Resan skulle bara tagit en kvar typ om jag hade hoppat på rätt sida  :p
När dom hade kollat min biljett gled jag in på det leriga området.
Alla mina vänner stog längst fram. Jag ville inte tränga mig före liksom..
Så jag stog typ två meter ifrån kravall staketet . Det var inget folk runt om mig typ heller.
Så jag såg killarna as bra och dom såg mig bra när det började.
Det var pinsamt att inte kunna sjunga med eller någonting när man stog själv.
Haha... kände mig töntig med mitt paraply. Men det var ju fler som hade det .
Det nämnde jag inte tidigare...regnade hela dagen :p
Men danny såg mig när jag stog helt allvarlig under mitt paraply när dom sjöng for you.
Då stirrade han på mig och sjöng
" For you I'll break myself in two*ler stort* in two *ler stort igen* "
Han ville få mig glad.. han lyckades :D

Blabla, älskar fortfarande mattes låt!
Det var tre söta små tjejer som stog typ framför mig vid staketet.
Dom skakade och grät i mängder för dom var så lyckliga att se emd.
Stog och log åt dom hela tiden :D
likadant två andra tjejer stog och höll uppe en skylt hela tiden!

Efter spelningen gick jag fram till fanny ,jennifer och hanna :D
Vi stog och chillade. Sen kom dom och signerade typ.
Men matte var den ända som kom och kramade oss och så :)
Sen fick inte vi stå där eftersom vi inte hade köpt en tröja typ.

Vi tog lite kort och sånt istället.
Sen hade killarna signering genom ett stängsel...jag menar... kul?
Så vi stog på sidan om. Men sen när dom skulle gå så ropade jennifer på matte.
Vi trodde bara han skulle vinka hejdå lr nåt.
Men istället gick han fram till oss och stog och snackade ett tag.

j : och du*nördar i anteckningarna*.. vet du vem hjalmar är?..från västerås typ..?
m : hjalmar ja! han spelar trombon?
j : ja, eller jag vet inte.. men säkert :p och cigarr nånting?
m : :o ejsfd ciggar lkd :D jaa ! :D:D *sa en massa jag inte kmr ihåg*
j : ja :D och afrodisiak?
m : :o afrodisiak jaaa! :D det var ett band jag sjöng i (lr nåt)
j : visst har jag bra koll? :D
m : jaa :o hur kan du veta allt det? har du googlat? :p
j : haha,nej men vi hade hjalmar som typ vikarie på musiken och då berättade han lite :)

Haha, sen highfive genom stängslet. Danny kom tillbaka för att hämta en grej i stängslet.
Han kollade på mig och log.
Men vi ville snacka med danny liksom. Så vi skulle gå ut och gå runt.
Men när vi gick ut så tyckte jag att vi skulle gå in på bowlingen.
När vi gick in där så var dörren till bowlingen en bit bort.
Så vi började gå dit, och påvägen dit var det en korridor till vänster.
Vi kollade dit och såg att emd stog där och kollade på oss
 Alla vi tänkte lika, förutom fanny.. hon såg dom inte :p
Vi tänkte " shit... gå !!! ". Haha, vi gick iaf in på bowlingen och tog ett visitkort.
Sen skulle vi gå ut, då mötte danny oss vid utgången.
Han gav oss en lång kram och vi snackade lite.
jag : jag orkade inte platta håret.. höh.
han : jag tyckte det var fint! :) *pilla med mitt hår*

Han var grymt gullig mot oss. och det var så skönt utan alla fans.
Det finns typ aldrig sånna tillfällen. bara han,jag,jennifer,hanna & fanny... me like!
Sen följde dom med mig till busshållplatsen, inte danny alltså! Haha.
Innan vi gick därifrån så sa vi typ puss,puss,puss och han slängde en massa släng kyssar.

Och när vi väntade på bussen åkte killarnas bil förbi.
Danny tok vinkade till oss, vinkade inte tillbaka...haha!
När bussen kom hoppade jag på och kramade tjejerna hejdå :)
Och när jag satt och väntade på mitt tåg så kom HJALMAR !!
Hur stor chans är det liksom?
Vi snackade en stund, han hade haft ett gig i göteborg tidigare på dagen.
Och nu skulle han ha spelning i uppsala.
Så han skulle kolla när tågen hem till gävle gick och så sen.
" juste , jag snackade om dig till matte idag.. och ja  han visste vem du var :p "
" ja det tror jag säkert :) vi har ju spelat ihop några ggr och så.. "
Sen sa vi hejdå. jag gick ut till mitt tåg.
Såg ett par.. killen var typ 2m lång, och hans asiat brud var typ 1.40m lång :p
Kunde inte låta bli att fota...hon var liksom lika lång som hans ben typ .

Sen satte jag mig på tåget...och då visade det sig att tåget bara gick till tierp!!!!?!.
Ohno...mamma fick spel.
Men sen när jag kom till tierp så visade det sig att det gick en buss till gävle .
Klockan var liksom 22:45 när jag kom dit. Min buss gick 00:05.
Mamma berättade vart det fanns en bankautomat, gick dit och hämtade ut pengar,
Tänk nu att det spöregnade ute också :p.
Stog inne i en busskur med en annan snubbe och jag tog
några ego bilder så ni skulle kunna se hur snygg jag var ;p

Sen efter ett tag kom bussen, hoppade på och satt och frös.
Det var typ 120 hållplatser innan gävle. Men han stannade inte på alla...som tur var.
En hållplats hette "Tillfället " minns jag iaf..ofta liksom.
Men typ 2 timmar senare var jag framme i gävle. Mamma hämtade mig vid polhemsskolan.
Åkte hem, och bytte kläder. Sen la jag mig under tre täcken i pappas säng.
Sen somnade jag. Vaknade typ halv ett dagen efter :p
Shit vad lång blogg det blev... det är bara så jag ska komma ihåg allt:)
Nu kmr några bilder :)
Puss.



Lera all over the place.

Fanny :)

Jennifer och Hanna :)

Matte sweet :)          Paret, haha!
 

Haha, såhär snygg var jag när jag hade gått runt i tierp i regnet.
Fin stad dock!
Det tog alltså typ 4 timmar hem från uppsala istället för 50min :p


Kommentarer
Postat av: fanny

gud vad läskigt att hon tjejen typ var lika lång som hans ben!



men tack för dagen sötan!

:*

2009-06-15 @ 15:43:32
URL: http://fhenriiksson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

låter som en kul dag,eller?:P hihi är de okej ifall jag tar bilderna på danny och matte ?:P söt du är btw !

2009-06-15 @ 16:06:06
URL: http://jjenniifeers.blogg.se/
Postat av: Jennifer

hihi okej tack!:D

2009-06-15 @ 16:45:41
URL: http://jjenniifeers.blogg.se/
Postat av: Jonas H

Du skrivet bra, det blir itne tråkigt att läsa en enda gång trots att jag inte är nåt big fan :)



Bra bilder, speciellt den med paret. Hehe det var annorlunda.

2009-06-15 @ 17:46:59
Postat av: Jennifer

Tack för dagen sötiis :D

2009-06-18 @ 00:30:39
URL: http://jjempas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0