Två år sen

Yes, idag för två år sen träffade jag Danny för första gången.
Hade ingen aning om hur dåligt jag faktist mådde innan.
För två år sen hade jag typ 10vänner...max, och dom gick typ i min klass.
Nu har jag hur många som helst, som jag tycker om så sjukt mkt.
Thanks to danny.
Undra hur mitt liv skulle sett ut utan han.
Vi snackade inte ens nåt den där gången.
Vi kramades bara, och tog ett kort.
Det var inte ens meningen att jag skulle träffa honom. Det var ödet.

Tack för att du fick mig förstå & tack för ditt stöd.

Kommentarer
Postat av: Helle

fan vilken söt bild! :D

2009-06-15 @ 19:41:51
URL: http://helenluu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så sjuukt söta<3333 :D

När jag träffa han för första gången för två år sen så var det också rent bara av en slump.

Vi såg han gå förbi och Maria , mammas kompis som var med mig gick och fråga om jag kunde få ta en bild med han :D

sen dess har jag älskat han<33333

2009-06-15 @ 20:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0