Svaren!

Satsar du på att ha bloggen som jobb? ;)
Nej det gör jag inte , men det skulle vara nice att tjäna lite pengar på den :p

Vilken är din favoritfärg att ha på strumpor?
Oj.. svart.. så inte all smuts syns :p

Vilken artist förutom emd eller måns skulle du vilja ta med till en öde ö?
Hmm, jason mraz..lätt :D

När träffast vi nästa gång? (aa' <3
Åh, jag vet inte :(.. när kmr du uppåt?

Har din blogg många läsare? :)
Nej det har den inte. Den har runt 70 unika läsare per dag. Och sen typ 150 andra per dag :p

Vilka är dina favoritbloggar? Vad tycker du om att läsa om på bloggar?
Mina favoritbloggar är Mini,Kissie,Kenza,Stina-Lee och mina vänners :)
Jag tycker om att läsa låttexter,mode,smink,personliga grejer,emd, allt :)

Om du fick välja två händelser som du fick göra eller göra om i ditt förflutna.
Vilka två skulle isåfall ha ändrat ditt liv mest jämfört med idag? =)
En händelse var lätt när jag träffade danny. Det vände på allt.
Och sen att pappa fick cancer ändrade mig också väldigt mycket.
Inget jag skulle vilja göra om dock.

Om du var ett djur, vilket skulle det isf vara? 8)
En katt tror jag. För dom gör som dom vill :p

Vem/vilka är viktigast i ditt liv?
Mamma och mina systrar, sen mina vänner också.

Du sjunger fint så jag undrar ifall du tänker satsa på en sångkarriär när du blir äldre eller har du något annat drömyrke ? :D
Tack :D Jag vill absolut jobba med musik, spelar ingen roll med vad bara det är inom musik.
Annars vill jag gärna fota, eller hjälpa människor :)

Hur mår du?
Just nu mår jag jätte bra, lite sliten bara. Tack för att du frågar:)

Varför började du åka på spelningar?
För att det ger så mycket. Och det är så skönt att komma iväg och glömma allt.
Och för att träffa vänner och ha kul :)

Hur kan du åka på så många spelningar?
Jag har en snäll mamma :)

Hur har du råd att gå på alla typ festivaler ? :P
Jag har inte råd egentligen. Men ja... det funkar.

Tycker du om disneyfilmer?
Ja det gör jag :)

Vilken är din favoritstad i sverige?
Stockholm.

Ska vi ses isommar?
Lätt att vi ska :D

Gillar du smörglass?
Om du är en smörglass så gillar jag det!

Vad skulle du vilja jobba med när du blir "stor"? :P
Någonting inom musiken, eller foto :)

Vilka länder har du varit i? 8)
Sverige, turkiet,grekland,england och typ finland :)

Vilken är din favorittröja?
Hmm, har nog ingen.. min randiga kanske :p

Vad tänker du på innan du går och lägger dig?
Jag tänker " tänk om typ justin timberlake skulle komma in här nu, vad skulle jag göra och säga"
Sen tusen olika "tänk om" :p

Vem är bäst? E.M.D eller bara Danny? :)
E.M.D. :)

Varför träffas vi inte mer än på spelningarna? :(
För att jag är så pank och trött jämt :p

Vilken är din favoritsyster? =DD
Kan tyvärr inte svara på den :)

Hur kändes det att skaka hand med jonas?
Det kändes pinsamt, och kallt och ja... kul :p haha!

Vilken är din favoritlåt?
Min favorit låt är nog I'm yours.. men sen är dom flesta med jason mraz min favorit låt.
Sen tycker jag om Wonderful world med james morrison :)

Tack alla ni som frågat :D
Puss!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vi har samma musiksmak du och jag..eller tyvärr så gillar jag inte Scotts som du. =)

2009-06-21 @ 14:30:03
URL: http://msjoan.blogg.se/
Postat av: - HANNA

Hej! :) Vilken fin blogg du har. Är allt bra? :)

2009-06-21 @ 15:41:51
URL: http://hnaolsn.blogg.se/
Postat av: Josefin

Sv: Förlåt, vet inte vad jag tänkte. "Sudda bort det sista" ;). Blandade ihop dej med en annan blogg. Men det får du ta som en komplimang för ni har båda två fina bloggar! Vi gillar typ samma musik du och jag. Punkt. =)

2009-06-21 @ 16:29:35
URL: http://msjoan.blogg.se/
Postat av: Erri

pinsamt kan det väl inte vart! haha! fast.. joo det såg lite så ut.. ;) haha men han är charmig! :)

2009-06-21 @ 18:07:56
URL: http://errii.blogg.se/
Postat av: Jennifer

ifall du vill jobba med musik, vilket jag tycker du borde göra haha, så varför inte typ söka jobb eller praktikplats i någon skivaffär eller så till att börja med så får du även pengar till att åka på massa spelningar !:D sen när du blir äldre kan du ju söka nytt jobb eller bara börja sjunga !!:D

2009-06-21 @ 18:19:31
URL: http://jjenniifeers.blogg.se/
Postat av: Jonas H

"Om du var ett djur, vilket skulle det isf vara? 8)

En katt tror jag. För dom gör som dom vill :p"



Det måste bannemej vara den mest exakta beskrivningen man någonsin kommer kunna göra om dig ^^



Antar att det inte var min kalla hand heller :/

2009-06-21 @ 20:00:03
Postat av: Bam Bam

du e bra go du :P hihihi

2009-06-21 @ 20:04:31
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Victoria Stensson

Håller verkligen INTE me dej om EMD/Danny! Fattar bara inte hur du kan skriva så!

Danny är sååå jäkla mycket bättre än de andra. Han är mycke bättre solo, kommer inte alls till sin rätt med matte o erik. Såg honom i E-tuna i Konserthallen förra året o glömmer det aldrig. Han är i en helt annan klass än erik o matte!

2009-06-21 @ 23:25:30
Postat av: Louise

jag vet nog att jag är din favorit syster hähä ;)

2009-06-21 @ 23:55:17
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Alicia

Till victoria : jag tycker om dom på olika sätt. men jag och danny är tightare än vad jag är med matte och erik. åker mest för honom. men som sagt, dom är en grupp.

2009-06-22 @ 00:19:28
URL: http://alvedonspray.blogg.se/
Postat av: Petra

Håller med Victoria Stensson. Danny är verkligen i en helt annan klass än Erik o Mattias. Det märks när han får sjunga sina kanonlåtar som t.ex. "All on you" m.m. Men det är ändå lite kul med EMD förstås. Ibland iaf.

2009-06-22 @ 15:57:19
Postat av: Victoria S. igen

tighta du o Danny!?? De får man inte precis intryck av i denna bloggen! Bryr mej inte. Men jag glömde en sak igår. Såg Danny (solo då förstås) ockå på "Bara Vi" (en klubb i Stockholm) förra året. GRYMT satans bra var han! Fler än jag frågade oss efter konserten va in i sjutton han gör i EMD!! De absolut dummaste han gjort när han o erik startade de. Han kommer inte alls till sin rätt där o vrf hänger han kvar när han inte får den minsta uppskattning där för sin insats? Hoppas nån vettig människa kan förklara för honom hur bra o mångsidig han är o att han ska gå ur EMD på stört, satsa solo igen (de gick ju ASBRA 2007!) o helst satsa utomlands.

2009-06-22 @ 18:42:01
Postat av: Alicia

tro mig... hur många som helst har tjatat på honom.

men han tkr det är roligare med tre.

och han gör ju solo grejer också.

och han satsar utomlands.

2009-06-22 @ 21:49:29
URL: http://alvedonspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0