Orsa 20/6

Jag och em skulle ta bussen ner till stan tsm.
Men såklart hoppade jag på fel buss, så emelie fick vänta på mig där framme  :p
Vi gick och stekte i solen utanför heartbreak där jossan skulle hämta oss.
Tutande killarna var ju nice! Haha, anyway. Jossan var bara nån minut försenad.
Vi hoppade in i bilen och begav oss till Mora där vi hämtade upp Erri.
Sen donkade vi, nuggets menyn som vanligt! Love it.

Sen drog vi till orsa. Gick backstage och lyssnade på genrepet.
Sen betalade vi inträde, fick "åkband" och sen gick vi och träffade Sarah,Elin och Anna :)
Jag och Elin gick och fotade vid havet. Det var jättefint väder i orsa,
men hela vägen dit var det i stort sett regn .
Sen gick vi tillbaks till scenen.
Jossan och Erri gjorde så jag skakade hand med jonas.
Det var ju lite pinsamt då va.
Sen gick tiden snabbt, träffade göken en sväng med.
Oh...han gav mig världens blick innan han gick, fick typ rysningar.
Knut fotade oss också, erik och han är så sjukt lika..

Sen var det dags för gig. Det var helt okej.
Danny sjöng "if only yoooou " och pekade på mig, höhö..cool jag är.
Efter giget gick vi "backstage" igen och träffade killarna.
Erik och danny var ju..lite...hehehe.
Danny kramade mig och gratulerade mig för att jag hade sjungt på scenen för första gången,sweet!
Och sen tyckte han jag hade en snygg klocka. Thank you.

Erik var sweet han med. Kommer inte ihåg vad vi sa.
Jag minns iaf att senare på kvällen kom vi överens om att vi gillade hans halsband iaf :p

Matte försökte lära oss texten som sagt.
Om ni vill höra hur fint vi sjöng, haha så kolla filmen nedan..
Jag berömde han jätte mycket för han är så braaaa-a!

Danny gav mig jätte söta blickar i bilen, pluttis.
Sen begav vi oss hem.
Det var en tjej som stog och liftade mitt ute i skogen.
Hon och hennes man var fast där, för deras bil hade fått bensin stopp.
Vi skjutsade henne till falun där hon bodde :)
Det var en väldigt lugn hem resa annars.

Jossan släppte av mig vid fängelset. Sen gick jag hem.
Kom hem vid kvart i 3. Slog upp dörren i pannan när jag skulle in...lyckat :p
Satte mig vid datorn innan jag tvingade mig till sängen :p
Här kmr lite bilder.








Jag är alltså bara med i början här, vad jag gjorde sen minns jag inte :p haha

Kommentarer
Postat av: Jossan

mycket bra dag :) tack <3

2009-06-23 @ 17:23:12
URL: http://blondmensmart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0