Get to know me.

Allmänt

Namn: Alicia Kittilä
Exakt ålder : 14år och 24 dagar.

Var bor du: Gävle

Bor tillsammans med: mamma & pappa & cesar

Färg på ditt hus: gult

När är du född: 17 maj 1995

Klass: 7c

Vilket år tar du studenten: oj..typ 2014

Duschat idag: ja

Kramat någon idag: nej

Pussat någon idag: nej

Vad har du ätit?: en glass

Dagens klädsel: louise klänning,jeanstights,skärp från erikshjälpen,armband,kofta

Dagens roligaste: twitter

Vem kramade du senast: lollo tror jag

Har du pojk-/flickvän: nej

Vem pratade du med i telefon senast: hmm, pappa tror jag

Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: " Hej, vad gör du? :) "  - Jossan Ström


Favoriter

Film: eh.. the notebook kanske? gillar inte filmer så mycket.

Låt: alla med jason, yeah!

Mat: gillar inte mat... men nuggets menyn är perfa

Dryck: Bobs Hallon blandsaft !

Stad: sthlm!

Land: hehe, usa kanske :p

Ämne i skolan: musik..


Senaste
Personen du tänkte på
: carrå

Personen du kysste: oj..vetinte

Gången du spydde: vetinte

Pizzan du åt: bambino.

Gången du var i Göteborg: några år sen.

Gången du var i Stockholm: oj.. på min födelsedag, 17 maj.

Gången du var full: aldrig varit full.

Personen som såg dig gråta: jag gråter inte, men mamma.


Antingen eller

Svart eller vitt: svart

Hund eller katt: kissemiss

Ut och festa eller hemma och mysa: hemma & mysa.

Tv-spel eller datorspel: tv-spel

Singel eller upptagen: singel , yeah!

Lunarstorm, helgon eller playahead:

Ragga eller bli uppraggad: mm

Big Brother eller Paradise Hotel: big brother

Svart hår eller blont: blont
Blåa ögon eller bruna: gröna
Choklad eller lakrits: choklad

Göteborg eller Stockholm: stockholm

Högerhänt eller vänsterhänt: högerhänt

Coca Cola eller Fanta: cola

Pizza eller kebab: pizza, har aldrig ätit kebab.

Randigt eller prickigt: randigt

Älska eller älskas: älska

Leva eller dö: leva


Antal

Personer du älskar: många

Festivaler du varit på/ska på detta året: har varit på 3 typ i år... blir väl nån till.

Piercingar har du: 0


Vem

Ska du träffa imorgon: olivia

Hade du senast en msn-konversation med: carro

Spelade du tv-spel med senast: carro

Vill du ta med på en romantisk resa nu: mig

Vill du kasta en sten i huvudet på: louise...


Vad

Gör dig glad: spelningar,fota,vänner,gitarren,sjunga

Gör dig ledsen: när folk blir sjuka...allvarligt sjuka, när ingen förstår mig, att jag aldrig säger det jag vill säga.

Vad vill du helst göra nu: åka till kyrkfan så jag kan åka till sthlm sen.

Önskar du att du slapp göra: åka till kyrkan

Vill du ha nu: pengar och tid

Önskar du dig i födelsedagspresent: ingenting

Längtar du till: grönan ikväll,.

Tycker du om dina betyg: inte okej.

Ångrar du i ditt liv: att jag aldrig sa hur mkt vissa betydde för mig.

Är det bästa som har hänt dig: alla vänner jag fått kanske-

Är du trött på de här nu? ja, nu  måste jag stressa...tack .


Kommentarer
Postat av: Carrå

Nemen.. varför tänkte du på mig lillis? <3

2009-06-10 @ 16:06:08
URL: http://carolinewieskes.blogg.se/
Postat av: Jonas H

Äntligen ett sånt här formulär med bra frågor. Nu fick man veta lite mer om vad du tycker och tänker iallfall :)



Sorry att jag inte kommenterat på ett tag.

Ha de gött

2009-06-11 @ 16:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0