:)

Tjena!
Idag har jag,systrarna,mormor och mamma varit ut till bönan och köpt rökt fisk.
Jag träffade även på världens sötase och underbaraste katt, i want him.
" Katterna samlas här..undra varför ;) " - Han som röker fisken

Jag fick 100 kronor av mormor också, tusen tack :D
Inte för att hon läser min blog...tror inte ens att hon någonsin använt en dator.

Efter bönan åkte vi till Engeltoftas typ värdshus och åt dagens lunch.
Kan inte stava till maten så den utesluter vi.
Sen gick jag och the sisters ner till stranden där en sväng och kände på vattnet och tog nåt kort.

Efter det åkte vi till rusta. Jag la ner följande i korgen:
Äggskärare ( you know me...jag lever på äggmackor)
Jane Hellens balsam & shampo.
Hårpray...typ elnette lr nåt .
Toblerone.

Sen skjutsade dom hem mig och carro till henne.
Jag gosade lite med vera och spelade animal crossing, smsade även med P.
Senare på kvällen gick jag och c till louise på söder.
Vi satte oss på balkongen.
Vi drack vin ( jag,hallonsoda och senare alkoholfritt jordgubbsvin) och åt jordgubbar.
Lite cheeseballs åkte också ner...och några andra chips.
Erik kom hem sen också, han hade köpt päronsplit (Y).

Sen efter några timmar begav jag och carro oss till henne igen.
Jag kollade på tv...på det där spårlöst programet...så fint.
Och nå grej på ettan om flyktingar..mkt bra.

Nu ligger carro och sover.
Tänkte bara berätta lite snabbt :)
Puss.

Tog nån bild jag hittade på hennes mottagna filer...

Kommentarer
Postat av: Louise

får lägga in bild på den fina katten sen

2009-07-01 @ 09:51:05
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Jonas H

Intressant läsning! Det händer alltid så mycket i Gävle :) Jordgubbsvin lät gott, var det det?

2009-07-01 @ 14:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0