:D

Tudelu!
När jag kom hem idag så blev jag arg på mamma för jag inte fick äta popcorn till middag.
Blev så arg så jag satt och stirrade på henne i soffan så hon skulle ge med sig..
Det slutade med att mina krafter tog slut och jag somnade.
När jag vaknade fick jag raseriutbrott som vanligt när dom väcker mig.
Åt pappas ovärda lasagne,uh. Sen kom louise & erik med bullar. Lekte lite med eriks iphone.
Sen skjutsade dom mig till vikingakisoken där jag mötte lollo, vi gick hem till henne och kollade på Marley & me.
Såg den för tredje gången nu, haha. Nej nu har jag inte skrivit nån smiley på länge :p

Skaffade även fram hennes film på mig & erik när vi spelade piano :)
Det låter...ja...han improvisera... :p haha.

Vi får se om jag lägger upp nåt ;)
Grattis Malin på 18års dagen föresten!

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Kvälls!



Ska försöka kommentera lite oftare nu då så får vi se hur det funkar. Jag tycker definitivt du borde testa att göra smoothies istället för popcorn, både mättande och godare :D



Ska ni göra nåt speciellt på nationaldagen förresten? Här kommer det typ regna som vanligt -.-

2009-06-03 @ 23:46:46
Postat av: Louise

popcorn till middag?? nu får du lägga av

2009-06-04 @ 11:24:47
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Malin J

hihi tackar Alicia :) men du? när är den där bilden tagen? :O :P haha! den måste du skicka till mig!

2009-06-04 @ 21:51:12
URL: http://whatsmynameagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0