Tudelu

Jag somnade i soffan igår kväll, som planerat. Ställde min mobil på typ 02:47.
Vaknade då , gick upp,stängde av datorn och gick och la mig. Men sen vaknar jag vid 04:40.
Jag var helt pigg också,kom ihåg att min mobil ramlade ner nånstans från sängen.
Jag började kolla runt om i rummet..på kläderna på golvet :p
Såg ingenting eftersom jag var nyvaken och så :p
Sen tänkte jag " den kanske är under sängen "
och precis då fick jag ett sms så den vibrerade och började lysa .
Såg det i spegeln att den låg där under sängen .. så det var bra.
Jag gick upp och kollade på tv, seinfield & lite av Ellens ..grej :p
Jag öppnade ytter dörren och tittade efter min katt, han satt på altanräcket :p
Helt blöt var han också eftersom det spö regnade ute.
Jag gav han mat, lät han äta.
Sen hörde jag att pappa började vakna vid 05:30..så då gick jag och hämtade cesar.
Och tog med han upp till mitt rum,mötte pappa på vägen upp.
Sa ingenting. Sen gick jag och cesar och försökte sova..
Han somnade direkt..på mig. Jag låg vaken i nån timme.
Sen vred jag på mig så han ramlade ner från mig och jag la mig brevid han.
Anyway... jag vaknade av mitt larm som var ställt 09:47.
Men jag hittade inte mobilen?!?!?.. och jag har såndär ökande signal.
Jag fick panik, insåg att den låg under sängen längst in mot väggen.
Kul... " DIIIDIDIII..DIIIDIDIDIII..DIIDIIDID...IT'S YOU....AND ME...MOVING AT THE SPEED OF*
Haha, fick dra ut sängen och klämma armen innan jag fick tag i den :p

Nu ska jag snart på stan med min syster Louise.
Det är storm och spöregn ute :p jippie!

Puss på er.

Här var jag typ... 1 kanske :p

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du var bara 7 månader när du träffade tomten första gången.Söt bild på er <3. Kram.

2009-07-09 @ 15:01:07
Postat av: Jonas H

Alltid fruktansvärt jobbigt när man inte når det som låter mitt i natten och måste leta :P



Storm och spöregn verkar hela landet ha... Skitväder..

2009-07-09 @ 18:53:24
Postat av: Louise

hahaha schnygg bild ;)

2009-07-09 @ 19:40:55
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0