Tjalalala

Jag hatar att skriva rubriker :p
Jag ska till Göteborg på söndag föresten, niiiiice!
Ska fota massor, måste ner på stan typ imorgon och köpa en massa kläder jag kan använda.
Har inget att säga.
Puss.
Okej....nu tänker jag bjuda som fan på mig själv...... så pinsamt! Hahahahaha.
Detta var alltså första gången jag träffade Erik..alltså...träffade honom på signeringen innan och så :p
Men första dagen någonsin med han alltså... check it out, HA HA.
Pamela i början :p


21 januari 08, glömmer det aldrig.
Jag låter så töntig..och det var jag :p
Vi var så glada att vi kom in utan biljett och fast vi inte gick i nian :p

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Göteborg niice (y)Om du handlar kläder, tänk på att det ofta är skitväder här :P



Fin video, jag minns inte den faktiskt^^

2009-07-09 @ 11:02:51
Postat av: Linnea Gröning

haha va söt!

2009-07-15 @ 23:07:45
URL: http://imlinnea.blogg.se/
Postat av: Jossan

Var TBS första gången du snackade med Erik :O haha det var nice iafall :)

2009-07-17 @ 21:56:53
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0