Sundsvall

Jag tvekade jätte mycket på om jag skulle åka .
Men tillslut bestämde jag mig för att åka.
Mamma skjutsade mig till stationen och jag hoppade på ett fullt tåg.
Jag satte mig där man går in 8). Resan gick ganska snabbt tyckte jag.
Tror det tog typ lite mer än 2 timmar.
När jag kom fram till gick jag mot busstationen för stina sa att man såg gatufesten därifrån.
Jag hittade jättelätt :D . Men det var bara för jag var där en gång i december också.
Fast då vare is,snö och kallt. Jag mötte upp Maria & Stina inne på Bikbok.
Sen gick vi och hämtade ut pengar och kollade runt lite.
Sen gick vi till tåg stationen och träffade danny,erik och matte :D
Erik gjorde en sån där *nicka uppåt hej* och gick förbi typ.
Jag gick till danny och vi kramades.
Sen snackade vi en stund, då såg jag matte som stog bakom D helt ensam typ.
Så jag och mitt stora léende gick fram till honom :D
Det är var så skönt efter jag fick mailet av han. Han vet vem jag är liksom..
Vi snackade lite om resan och så. Erik kom och kramade mig, haha.
"jag har inte ens nån biljett " " haha, så det är så ;) "

Sen gick jag,stina och maria tillbaks till gatufesten. Vi skulle gå och äta.
Jag tyckte det var för dyrt där, så jag köpte bara en cola.
Visade sig att nisse & jonas också satt där  :)

Sen kom emma och bea.
Så jag och dom och erri,jossan och anna gick och donkade.
Sen så skulle dom tömma området så vi var tvunga att gå ut..
Men jag skulle inte byta bort det alls :D

Vi gick ut efter ett tag i en utgång brevid scenen.
Vi tänkte att det var lika bra att sitta där, för man såg ju lite iaf.
Vi började snacka med vakterna som var jätte trevliga!
" för min skull skulle ni gärna fått gå in" haha.
Vakterna trodde först inte på att emd visste vilka vi var.
Men efter matte gick förbi och "tjaaa-ade " på mig så trodde dom mig.

Men rätt som det var kom Erik ut i utgången..
Han hade ju inte träffat emma & bea den dagen.
Han hejade på oss och frågade hur det var. Sen gick han iväg.
När han kom tillbaka så snackade vi lite.
Jag såg att  han hade på sig ett sånt halsband danny fick av mig och elin.
a : du, vart haru fått det där halsbandet ifrån? :p
e: jag köpte det igår :p
a : jaha.. på H&M? ;)
e : ja :D

Han tackade mig för nån tröja jag inte var med på, haha.
Det var inga fans alls där eftersom dom var där inne, framför scenen.
När han gick in till backstage området kom danny ut.
Men danny är så smidig så han hade smygit bakom oss när vi snackade med erik.
Så när vi kollade efter erik smet han förbi oss. Emma & bea märkte det inte 8)
Men vi bestämde oss för att gå och möta honom på vägen tillbaka.
Dom trodde fortfarande inte på mig, men rätt som det var kom han ju :p

a :äre okej om vi går med dig?..jag behöver prata..
d : jaaa gå!
a : *djupt andetag* ja...men...du vet det där om michael och allt..
d: ja..
a :det var så hemskt i enköping..jag var helt förstörd :/
d : jaa*nicka* jag med.. :/
a: det är ju så jag känner för dig,som du känner för michael.
det är pågrund av
d: *han smeker och håller mig på ryggen samtidigt som vi gick*
a: dig jag började med musik och sjunga,det var du som fick mig fortsätta med musiken..
d: * ger mig en sån rörd blick och ett leende *
d:*riiiiiingriiiiiiing* (så snacka han med janna hela vägen tills backstageområdet.)
d: men nu måste jag lägga på, hejdå.
*kramar emma & bea*
*kramar mig* tack för att du kom.. *rörd snäll blick*
a: :)

det var typ 700m vi gick.
så bra. han skulle upp på scenen om 3 min :p

sen stog vi och lyssnade på deras gig :p
när det var slut var det massvis av folk som ville ut där vi stog.
men vakterna fick inte släppa ut eller in nån.
dom flesta försvann och några träffade erik som kom ut en sväng.
vi kunde ju inte eftersom vi var utanför stängslet somsagt :p

sen drog alla fans. emd gick till baren vid scenen.
efter ett tag kom matte & stefan, dom skulle till hotellet.
dom var sociala med oss :) vi snackade om backstage pass typ.

a : juste, du! träffade du hjalmar i enköping bakom scenen?:D
m: hmm, ja det gjorde jag :D justeee, vare inte du som sa nåt om han till mig?
a : jo :p
m : hur känner du honom?:D
a : vi hade han som vikarie på musiken :p
m: aa, okej :) han är riktigt duktig på trombon!
a : jaa :)

" nu måste jag ta matte ifrån er :p "
sen så vinglade dom iväg.

sen efter nån halvtimme kom danny och jonas.
dom sa inte så mkt, dom hade bråttom :p
d:" 1... "
a: HAHA, slutaa!
sen så såg dom att det var fans som började komma mot dom.
a : shit..det kommer fans...spring!!
sen började dom gå snabba steg mot hotellet.
jag ropade efter danny.
a : DANNY !, tänk på det jag sa!
d : *vända sig om , nicka & klappa på sitt hjärta och peka på mig*  

gull.
vad som hände sen kan jag inte berätta.
men vi träffade erik,matte och danny igen.
dom kom till OSS. men det som hände var magiskt :)
vi var i chock efteråt, så gulligt.
men jag får inte berätta, då kmr killarna få en massa skit som dom inte förtjänar.
20 min senare gick vi till scenen och berättade vad som hade hänt för vakterna.
Sen skulle vi gå tillbaka dit för att kolla hur det såg ut.
Då träffade vi en full & bra erik h to the assle.
" nu fåru hålla i mig "
" okej...hur gör man då?:p "
han är skööön ! med sköna citat.

sen gick vi till donken och åt.
vi kom hem till bea , tvättade fötterna och sen la vi oss :p
3 stycken i en 1.20 säng typ :p det var varmt...
så efter vi sovit nån timme så vaknade jag vid fem och la mig på golvet.
så skönt! haha.

men dagen & kvällen i sundsvall glömmer jag inte.
lätt en av dom bästa "spelningar" jag varit på.
puss.


dannys backslick var kul dock :p


Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh, EMD är allt för söta killar... =)

2009-07-06 @ 17:51:47
URL: http://msjoan.blogg.se/
Postat av: okänd !

hur har du fått sån bra kontakt med dom ? :O och hur kan du fara på alla spelningar ?!

2009-07-06 @ 18:35:57
Postat av: Louise

nice!

2009-07-06 @ 18:41:03
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Alicia

Till okänd : Jag vet inte hur jag fått sån kontakt med dom :) Har blivit så när jag åkt runt :p

Och jag åker bara på dom i närheten :p

så många äre inte.

2009-07-06 @ 19:04:47
URL: http://alvedonspray.blogg.se/
Postat av: M

Hej fint skrivet, Vilken tröja tackade Erik dig på? :P

Vad hände efter som var så himla magiskt.. stack inte killarna till hotellet och sedan hem? :S

2009-07-06 @ 20:24:38
Postat av: Jonas H

Haha, du skriver så bra att man läser igenom hela långa grejen utan att man tänker på det typ så blir man besviken när det är slut^^ fortsätt så.



Himla taskigt å säga att det hände nåt fantastiskt utan att avslöja vaad... :I Bah! XD

2009-07-06 @ 22:02:54
Postat av: Alicia

Till M: jag tror det var eran tröja om ni gav nån?

Och jag får inte berätta vad som var magiskt :p

OCh vi träffade dom mellan hotellet och bussen :p

2009-07-07 @ 19:02:17
URL: http://alvedonspray.blogg.se/
Postat av: M

yes, gav han den svarta koftan -.-

Hehe okej ;) Ja du, alla har sina magiska stunder :)

Du får ha de bra

2009-07-07 @ 21:40:12
Postat av: Alicia

M: Han trodde jag var med dig på stationen också, han sa det :p

2009-07-08 @ 14:22:28
URL: http://alvedonspray.blogg.se/
Postat av: Mimi

HAHA Erik har ju noll koll. Vad sa du då? XD

Hurru haha detta börjar bli ganska komiskt. Adda mig på msn om du vill. [email protected]

2009-07-09 @ 23:25:17
URL: http://boniiitah.blogg.se/
Postat av: Agnes

söt!<3

2009-07-12 @ 11:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0