Hatar rubriker

Sådär ja.. nu har jag vaknat och duschat.
Nu återstår bara den långa kampen med sminket och försöka fixa till mitt hår..
Ska kolla vilken buss jag ska ta ner till stan också.
Packa lite grejer ska jag också hinna med :p
Och försöka få i mig nåt... kommer säkert faila på den biten.
Vi har ingen kaviar hemma...och inget gott bröd = ingen ägg macka, som jag lever på.
Glass har vi iaf, det fick stå för frulle och lunch igår :p

Har ni sett mina nya videos på yt föresten?
La in några jag filmat med mobilen, har jätte många sånna.
Tycker det är as kul att sitta och kolla på 8)
Jag lägger in några här.

HAHAHAHAHAHAHA jag dör 8)

Kommentarer
Postat av: Jonas H

^^ Jag gillar Eriks nya låt alltså.. Kan hoppas på att få höra hela snart. Ha det så kul idag!

2009-07-27 @ 13:36:54
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0