:D

Tjaaaaa.
Åkte ner på stan efter några timmars tvekande. " okej...jag tar nästa buss om 20min.. " haha.
Jag klarade mig med att använda busskortet för första gången iaf  :D

När jag kom ner på stan gick jag till turken på hörnet och köpte mitt upptåget kort.
Han var så läskig....uh.... nästa gång tar jag med mig nån :p
" tack, hejdå "
" hejdå .......nej vänta....vill du ha en ficka? "

Pinsamt. anyway... jag gick på gina och provade ett snyggt linne och en kofta.
Hängde tillbaka linnet och koftan och gick på övervåningen för att se om jag hittade nåt annat.
Det gjorde jag inte... men när jag sen skulle gå ner och köpa linnet och koftan har dom tagit bort ställningen som linnena hängde på, dom var helt borta..letade jätte länge :p Men sen köpte jag koftan för 200 och gick till H&M där jag köpte ett annat linne :p

Sen tog jag bussen hem...men denna gång stoppade jag i åt helt fel håll, haha..
Kul :p

Skitsamma.
Jag,mamma och pappa beställde pizza från www.onlinepizza.se
Och sen när han som levererade pizzorna så gick det till såhär.
Pappa : Hallå :D:D
Killen : Hejhej.
Pappa : And how much?:)
Killen : 256 kronor.. :p

Pinsamt det med....pizzan var god iaf...halva :p
Hörs senare tror jag :)
Puss


Kommentarer
Postat av: Louise

hehe ja mamma berättade att han gjort så där (pratat engelska). Larvig han är.

Vi såg dig på grönan idag =) (på tv)

2009-07-11 @ 21:59:01
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0