22/1

Dagen började med att jag försov mig.. vaknade typ 07:46,skulle gått upp 05:55.
Men carrå sa att hon och hennes pappa kunde hämta mig så jag slapp ta bussen, så det löste sig  :)
Sen gick tåget 09:06. När vi kom till Stockholm träffade  vi på" Ben Stiller " inne på pressbyrån, sen köpte vi  tunnelbana&buss kort. Sen åkte vi till Medborgarplatsen, och sen fikade vi på ett fik på södermalm :)

Jag hittade även en tunika på rean på gina för 50 riksdaler  :)
Efter ett tag så letade vi efter bussen som gick till jarlaberg och tog den dit och väntade på fanny & hanna.
Sen gick vi hem till Fanny och började  fixa oss  inför rockbjörnen.
Vi blev klar nån timme senare än väntat  , haha.
Vi åkte ner till skansen och gick till cirkus, det var sjukt lång kö.
Men vi hade Jennifer & Therese som stod nästan längst fram, så vi gled lätt förbi :)
Träffade även på en massa andra finisar i kön!
Sen var det dags för insläpp och vi  fick platser längst fram typ, och det var fett bra för ingen trängdes eller någonting  .
Jag hade askul under själv galan, haha. Kanske inte var den bästa musiken, men skitsamma :)
Fick även se ABBA, eller tjejerna ^^.
Men vi gick därifrån innan dom var klara för att träffa Matte :)
Han var snuttig och söt som vanligt.

Vi stog och snackade om födelsemärken, efterfest, tröjor, snus, vita tänder m.m ;)
Sen så skulle vi hem, fanny & hanna skulle till skolan dagen efter så vi kunde inte stanna.
Miss Inga var full utanför , haha. Sen tog vi en fullsatt buss , jag och Jennifer tog en massa kort.
Sen så tog vi kort vid en tunnelbana, haha.
Och sen gick vi på donken och sen tog vi bussen hem till dom igen.
Vi låg i soffan och snackade om allt möjligt.
Carrå & Fanny somnade och då hade jag och hanna kul åt dom 8)

Nu kommer lite bilder från denna dag :)

Jag & Carrå på tåget   

Fika på södermalm


At fannys place

På Rockbjörnen




Jag & Mattias fulade oss lite efter rockbjörnen ^^

Jennifer & Jag på bussen

Gruppfoto :)


Puss / Alicia

Kommentarer
Postat av: Emelie

PUSS på oss !

2009-01-26 @ 22:16:49
URL: http://eemelies.blogg.se/
Postat av: Louise

ni verkar ha haft kul :) Vad vare för tunika du hittade då?

2009-01-27 @ 08:51:44
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du verkar ha haft trevligt i Stockholm.Kul att få se "ABBA" tjejerna. Kram mamma.

2009-01-27 @ 14:05:14
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-27 @ 15:29:59
Postat av: Jonas H

Haha det låter som om ni hade det jättebra ju :) Vilken var bäst, förra årets eller årets rockbjörn?

Sett namnet flera ggr nu, vem är Miss Inga?



Ha en trevlig helg!

2009-01-28 @ 22:08:52
Postat av: €rik

Roligt ni verkar ha haft det i sthlm! Fina bilder kram Erik!

2009-01-31 @ 09:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0