Torsdag

Jag försov mig imorse igen.. vaknade 07:47 och börjar 08:05. Jag ska gå kvart i.  Men jag hann, hallelujah. :)
Igår var jag och fikade på waynes (inte nya för det var fullt) med Elin.
Sen gick vi på bio, I taket lyser stjärnorna den var väl helt okej, men typ alla grät i salongen så i det sorligaste ögonblicket började jag och elin skratta åt att alla snyftade.. OCH VI KUNDE INTE SLUTA ! fattar ni hur hemska vi kände oss.
Elin grät ju hon med,haha.
Och sen efter bion stod flera stycken och grät ..fortfarande.
Efter det tog jag bussen hem. Sen kommer inte jag ihåg något mer.
Minns att jag såg på scrubs på kvällen och somnade  i soffan, sen kommer jag inte  ihåg nåt mer..skumt.

Jag är fortfarande äckligt trött, men jag måste göra en uppsats om Hermione..hur värdelöst är inte det..

Vad drömde ni inatt? :)
Take care / A

Kommentarer
Postat av: Eliin<3

Asså det va sååå hemskt! fört ver det hur sorligt som hellst sen började man bara as garva!:D Alla vände sig ju om och kollade på oss ju:P <3

2009-02-05 @ 17:19:59
Postat av: Eliin<3

först var*

2009-02-05 @ 17:21:31
Postat av: Louise

har läst boken o den va bra.. vill nog inte se den på bio eftersom den är så sorglig..

Haha man får skrattanfall när man är i tonåren.. kan berätta sen nån dag ;)

2009-02-05 @ 21:05:07
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0