Tisdag

Hello cupcakes :)

Hur mår ni?
Igår var jag  på stan och fikade med lollo i några timmar,som vanligt.
 Tog en ice chai latte & ett wienerbröd..wienerbröd är nog det  godaste bakverket skulle jag tro.
Sen var vi inne på cubus och provade mysiga tröjor :) 
Donken var nästa, mamma sa att jag var tvungen att äta på stan för hon inte orkade laga nån  mat, så det fick bli en nuggets meny !
Sen träffade vi Patric och var med han nån timme. Sen  tog jag och lollo tjugo över tio bussen hem.

Idag gick jag till skolan, men gick hem typ direkt för jag mådde inge bra.
Anyways, nu sitter jag här och hungrar.
Puss / A


bilden är från när jag,mamma & louise var ute på promenad i söndags.

Grym låt!

Kommentarer
Postat av: Louise

det va skönt o gå ut o gå lite i söndags :)

2009-02-03 @ 22:46:34
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: sarah

as grym låt ! :)

2009-02-04 @ 21:26:47
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0