...

  Har fullt upp med att läsa andras bloggar så  jag glömmer bort att blogga själv    ^^ 
Imorgon ska jag vara med sanna tror jag, och sen på torsdag ska jag på brynäs match och på fredagen klockan 16:20 går mitt tåg. Fullt upp alltså , det gillar jag :)

Snackade med David igår, så vi ska träffa han i Leksand :) Han är fett bra jao!
Jag är ganska trött just nu och har ont i magen, från och med imorgon ska jag inte äta något jag får ont i magen av.
Tänker inte gå och ha ont i magen, som jag hade i stockholm :p

 Jag och mitt röda hår känner oss ganska okreativa nu..ska fixa ny header också!

Här är en video på min älskade lilla katt cesar, alla stavar hans namn olika i min familj.. Men han är fin ändå :)


Kom ihåg att ni kan pausa musiken till vänster av bloggen en liiiiten bit ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0