Ett år sen


Tror det var där danny kom ihåg mitt namn helt själv, utan nån hjälp :)

Och även första gången jag träffade ( kom på att jag träffade han 07 första gången ) Pär Stenhammar, som förövrigt är med i Melodifestivalen i år.
Har inte kunnat berättat nåt innan.. eller jo... fast alltså :p Har inte orkat berättat.
Det blev officiellt för några veckor sen. Och jag har ju vetat det ett bra tag innan :D:DD:D
Danny och jag snackade om det när jag stylades också, haha. " JA det ska han" , smartis.

Jaja.. har är jag och pär allra första gången vi träffades, haha.

Där hade vi skrivit med varandra i typ ett år, från och till.
Hahaha, jag dör.

Jaja.
puss

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Mm, året har gått fort! :D Ja då får vi se hur det går för honom här i vår då. Många bra artister som ska vara med den här omgången

2009-12-27 @ 13:35:29
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: alice

bilden på dej och danny var ju ubersöt <3

2009-12-27 @ 17:12:47
URL: http://alicef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0