..

Aldrig någonsin har jag gått in på en blogg och det senaste inlägg stämmer in precis..förutom nyss.


Jag har en klump i halsen och har haft så konstant ända sedan i går kväll. Det känns konstigt eftersom jag ju känner mej hur glad som helst och har haft många saker att glädjas åt på sistone. Ändå känner mitt undermedvetna att jag nånstans kommer brista snart. Det är inte skönt och det gör ont i bröstet på mej.

Jag tror väl att det är för att jag saknar så mycket. Jag vill göra så mycket och bidra precis överallt.

Men jag kan inte. Det går inte. Jag är ju bara en enda människa och det går inte att dela på mej."

- Maria


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad är det du saknar??? Kram.

2009-12-16 @ 13:33:07
Postat av: Angelica

Det är jue läskigt, det där inlägget stämmer verkligen in på mig också.. <3

2009-12-16 @ 16:28:55
URL: http://ankanangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0