Grattis Louise !

Idag fyller min älskade syster 26 år ! Grattis, jag älskar dig...ibland ;)

Gick upp och plattade håret och sminkade mig sen gick jag och la mig igen och sov tyo 40min.
Sen gick jag till skolan. Träffade på Julia. Vi satt och snacka lite tror jag. Sen hade vi sv/so.
Typ förståelse test på det och sen geografi och sen fick man gå och låna en bok.
Jag lånade I taket lyser stjänorna och typ...3 poesi böcker ! Haha.
" finns det inga böcker för djupa personer som mig?...typ poesi. "
Visade en dikt för richard min bänkmate. Min reaktion var "ååååååååååååååååh, visst är den fin?:'( "
Hans reaktion " .... eh.. "
Haha. Sen fick vi rast och jag plattade till mitt hår som hade fuckat up sig totalt.
Och då fick jag reda på att vi skulle ta enskilda kort också !!
Visste att vi skulle ta klassfoto, och då tänkte jag att jag syns ju ändå inte..så orka fixa sig noga.
Kul.. Fotografen hade vi förra året med, han är så glad ! Och gay, love it!

Efter det hade vi idrott . Gick på en tipsrunda runt mitt område typ.
Jag och Julia hade 7 av 10 rätt.
Sen åt vi mat och sen satte vi oss i biblioteket med rob,seb och richard.
Jag stog för underhållningen med ordböcker.
Haha, så kul ! Sen gick vi och hade spanska.
Jag fattade äntligen en grej. Jag måste öva upp mina öron för Sofias spanska dialekt på svenskan.
" No, soy de profesora " orka att hon pekar ut mig.
För första gången nånsin var hon den första lärare som beslag tog min mobil.
Julias fel.

Efter det slutade vi och jag tog bussen med Pamela.
Hon hoppade av på sin hållplats och jag åkte ner på stan och köpte 2  tishor på gina.
Det var michael jackson tema typ på dom. Det gillar jag. Så himla nice.

Och så köpte jag en tunika på h&m och presenter åt Louise.
Sen köpte jag godis se gick jag till söder och köpte rött te päron hette det typ.
Den gick jag hem till louise och firade henne med min familj och eriks familj och abbe & aliyah :)
Aliyah är så himla söt! Lekte med henne massor och lärde henne säga "mjaoumjaou "

Det var en mysig kväll...fast jag  var skittrött.
Sen tog mamma,pappa och jag taxi hem och nu sitter jag här.
Har inte haft tid att blogga idag.
Nu ska jag tvätta ansiktet,borsta tänderna + skölja med blabla grejs.
Sen sova.. jag är så himla duktig.
Visar er var jag köpte och så nån annan dag.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Otroligt att du orkade skriva ett så långt inlägg när du var trött. Låter som om allt går bra iaf =) Hoppas Louise hade det bra.

2009-08-28 @ 06:29:43
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Louise

tack för presenterna =D

Synd att du fick ont i magen

2009-08-28 @ 09:16:32
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kul att du tycker att det går bra i skolan nu:)Kram.

2009-08-28 @ 10:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0