Förlåt :p

Har varit i skolan idag. Nu väntar jag på att mamma och pappa ska komma hem.
Vi har inte någonting gott att äta hemma...och jag vill ha godis från godistajm !

Har glömt bort nästan allt från spanskan, helt sjukt :p
Det visade sig idag. Och geografi är skitkul ju!
Har haft både engelska hörförståelse och svenska stavningstest.

Blev inget med Lulie och Carrå idag. Vi tar det imorgon för det regnar idag :p
Och för att carrå sov typ ...för länge :p inte okej.

Helgens planering :
Fredag : Inspark 09 ( som jag jobbar för )
Lördag : Cruising i Gävle förhoppningsvis
Söndag : Stockholm och gå på nickelodeon dagen och se lite bra artister

Så nu har jag hela veckan planerad, nice!
Love.

Bild från en fest med fagge för nåt år sen ;)

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Varför är rubriken förlåt? :)

Jag har också Geografi nu, itne haft det sedan femman, det var ett tag sedan märker man :P

2009-08-26 @ 19:06:22
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Louise

Du glömde torsdag fira Louises födelsedag :(((

2009-08-26 @ 19:39:38
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Elin

:D

Jag saknar dig! <3

Söndagen kommer bli bäst!!

2009-08-27 @ 08:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0