Brist på annat att göra..

Nu sitter jag här igen.
Har hunnit dricka cola och kollat på 2½men,
How I Met Your Mother , Unhappily ever after och Sex and the city.
Sen tvingade jag upp mig hit.

Har haft dörren stängd i mitt lilla data rum med datorn på under tiden.
Dom som har varit här vet att det blir en bastu här inne då.
Men vad som helst för att inte äckel myggen och malarna ska komma in.

När jag satt i soffan idag hörde jag helt plötsligt ett mygg bzzzzz ni vet precis vid örat.
Det är typ en av dom värsta sakerna jag vet, röck till och skrek.
Gjorde illa nacken, aj. Mamma utbrast " gud vad rädd jag blev " .
Som vanligt när jag gör retard saker.

Pusspuss på er!
Tack för era kommentarer också :D

Ful bild på mig och min syster .

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Haha, herregud vad lika nu är på den bilden ^^ Trodde nästan att det var 2 bilder på Louise.. Bästa 2½ men avsnittet igår som jag har sett hahahah. Alans "stönanden" gjorde så jag inte kunde sluta skratta

2009-08-07 @ 08:08:00
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ni är verkligen lika på det här fotot, man skulle kunna tro att ni är tvillingar. Jag håller med om att mygg är otyg.Kram.

2009-08-07 @ 12:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0