Blabla

Hello
Idag var riktiga skoldagen när vi följde schemat :p
Hade matte första lektionen, med våran nya lärare Roland.
Inte för jag snackar så mycket med honom.. haha.
Jag förstog faktist talen, något jag inte trodde om mig själv.

Bilden var också bra. Fick beröm för mig skitfula "rita av utan att se teckning" haha.
Och som det verkar nu kommer jag nog få mvg i engelska sen.
Tycker allt det man skulle kunna var lätt. Har redan gjort det man skulle kunna känns det som :p

Hade So sista lektionen med en ny lärare .
Haha, kunde lista ut att hennes bröder bodde i dalarna fast jag inte känner henne.
Lite bra tycker jag.

Och gissa vem jag mötte i korridoren?
H to the jalmar !:D Så himla nice att han är där!


Kommentarer
Postat av: Jonas H

^_^ Engelskan har du då inget problem med, men man kan alltid bli bättre. Ser fram emot nästa gång vi lurar någon bussresenär :P



Vad tycker du om SO?

2009-08-24 @ 21:22:02
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Louise

det är skönt o hänga med i skolan o göra saker i tid, då slipper man tänka så mkt på skolan + har mer fritid

2009-08-24 @ 22:39:25
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0