Borlänge/Sandviken<3

Tjena på er ! :D

Emma och Bea kom till mig på fredag kväll. Vi sagt att vi skulle ta 10.22 tåget . Men klockan typ 2 på natten bestämde vi oss för att ta tåget som gick  8.20 lr nåt . Så då tänkte vi att vi ändå skulle upp klockan halv fem.. så då tyckte vi att det inte var nån idé att lägga sig. Men vi somnade en timme i soffan... jag och emma. Men Bea tog kort på oss och sig själv när hon styrke tränade, haha . Vi gick upp och åt frukost och fixade oss. Sen så åkte vi till tåg stationen och väntade där i 40 minuter kanske. Sen åkte vi till Borlänge, plattade håret på tåget och sminkade oss och så. Det hade förstörts när vi gick till stationen i gävle.  När vi kom dit pratade vi med två dalmasar och frågade om vägen till Kupolen.

Sen gick vi till  kupolen och träffade Elin & Nicole !:) Det var redan några fans där.
Vi låste in våra väskor och jackor i ett skåp.
Sen var det bara att vänta och vänta. Jag var jätte pigg. Inte Emma & Bea , haha. Men dom är sjuka oxå, stackarna ! Bea är jätte hes och kan knappt prata :/
Men aja, klockan halv två kom markus fagervall och körde sin nya singel.Den är grym Sen skulle han ha signering på scenen, men han kom fram till oss vid scenen istället :) Han signerade min arm, fast han råkade sticka sig på en tagg på en ros som han hade fått av ett fans, så han började blöda när han skulle signera mig.


Sen kom det en dålig nyhet att inte Mattias kunde komma till Borlänge av personlike skäl.Jag träffade Flay,Carrå,Hanna,Hanna,Anna och Jossan & Fanny oxå :) 
Sen så kom Erik & Danny och frågade om nån i publiken ville komma upp och sjunga mattes stämma och då sa vi carrå, så då fick hon komma upp. Hon var skakig enligt henne, inte enligt mig. Det var jätte fint :') 
Sen körde dom några låtar och sen var det signering. Vi gick före en massa folk i kön.. men ingen märkte nåt, haha. Vi väntade kanske 20 min att få komma upp, och då var det grymt lång kö kvar !
Men sen nästan direkt efteråt så åkte jag ,emma och bea vidare till Sandviken på nya äventyr.

Där framme satt Emelie, och Ronja och Jessica var på samma tåg som oss. Så vi gick med dom till hotellet där dom checkade in. Vi fick inte följa med upp på rummet, grrrr. Så vi satt där ute. Men sen kom Danny och Erik. Jag gick fram till Danny medans e&b gick till Erik. Dom var riktigt trötta, haha. Danny kom och gav mig en jätte lång kram, då sa jag " äru trött eller ?;) " danny "  *skrattar* jaa-a. "
Sen gick dom in. Blabla... träffade Matte senare på kvällen oxå ! Han är söt han !
Vi träffade Danny och The provider/Sebbe senare . Danny är söt !
Emma,bea och anna stod och berättade om första gången dom träffade varandra i hudik och så att dom inte skulle träffats utan danny och så.

jag : ..och jag är utmobbad, jag var inte där 8)
danny : utmobbad?... då är det bara du och jag *tar i min hand och håller*
jag : hihi. jooo. kommer du ihåg när du var i olearys förra året i november?
danny : hmmm....hm, vart någonstans? :p
jag : haha i gävle..
danny : jaa !
jag : kommer du ihåg att du höll hand med någon ?
danny : hmm, JAA ! var det DU ? :D
jag  : haha, jaa och då stod du precis så här oxå*klämmer som han gjorde*

Och jag var bara tvungen att reta han lite för håret i girl next door videon.
Men sen berättade han en massa saker jag inte visste, sötis ! Tycker synd om han.
Han sa lite saker som jag inte får skriva lr säga här. Men han är söt ! :)
Flay stod och snackade med The provider hon :p
Bajsbajs orkar inte skriva mer.
Hola !
P.S  Kolla in min facebook eller bilddagbok för fler bilder.


Kommentarer
Postat av: fAnis

åh, sötnosar på bild! :D

2008-09-21 @ 20:15:29
URL: http://runtoyou.blogg.se/
Postat av: Louise

herregud alicia, du o kändisar..att du orkar! :P

2008-09-21 @ 22:32:17
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: anna.

hejdär :) Gå gärna in på min blogg & läs om

"msn mannen" som ska gå ut till alla

att han finns så ingen går på hans trick!!

Ha en bra dag!

2008-09-22 @ 00:59:06
URL: http://annahadarzon.blogg.se/
Postat av: Malin

Fy bubblan vad söta ni är! Nu ångrar jag mig på riktigt att jag aldrig ställde mig bredvid danny och dregglade!:)

2008-09-22 @ 11:13:00
URL: http://sjansen.bloggagratis.se
Postat av: Nicole

det var riktigt roligt att träffa dig igen, jag saknar dig redan galet mycket ! <3

2008-09-22 @ 19:40:41
URL: http://sajkosliv.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vilket fint kort på dig och Danny.Kram mamma.

2008-09-23 @ 13:45:14
Postat av: Erik

Det verkar som ni har haft en grym dag i Borlänge! Snygg bild på Danny & dig! Kramis

2008-09-25 @ 22:42:47
Postat av: Mickis

De där kortet på dig und danny är så sött! :)

2009-07-06 @ 02:20:07
URL: http://majjkiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0