Daniel Karlsson & tacos

Tjeeeeeeeeeena! :D

Min favorit flay ringde mig idag så jag fick snacka med Daniel Karlsson ( idol 2007 )
Såhär såg vårat samtal  ut  :


D : Heeeej Alicia! :D
A : heeej! :D
D : Varför är inte du här då?
A :... ehm.. jag bor i gävle! :p
D: I GÄVLE? :p... där ifrån kommer mitt favorit hockey lag! :D
A : Jaha ! br...
D : Brynäs! precis! :D Jag borde ju hålla på HV71 (lrnåt) efter som jag är ifrån jönköping.
A : Men jag har skr..
D : Hur äre med dig då? :)
A : Jo det är bra :p sj?
D : Bara bra :)
A : ehm.. jo jag har ju skrivit en del med the kid!
D : The kid.. han är en speciell kille! :D
A : jaa -a! :D men du kanske sett att jag skrivit till han en massa?
D : hmm.. alicia.. JA ! JAg TROR JA VET VEM DU ÄR ! :D
A : jaa! jag har skrivit till dig med! :D
D : JAAA NU ! JAG KÄNNER IGEN DIG ! :D
D : Men nu måste jag fortsätta..signera :p Men det var jättekul att snacka med dig! och du får skriva på myspace sen så lovar jag att svara nästa gång jag loggar in!:D
A : åh vad bra :)
D : Du får ha det så bra! Hare så bra! hejs.

Sen typ så snackade flay om nån 70 årig gubbe och sen.
F : DANIEL ! jag vill ha en kram:)
D : *kram*
F : nu hörde du våran kram! :D
A : jaaa! :D
F  : vill du oxå ha en kram?
A: hahaha, ja! :D
F : Alicia vill oxå ha en kram! :D
D : kramkramkramkramkram
A: haha kram..
D : ...kände du den? :D
A : Haha ja! 8)
D : bra! :D hejdå
!

Åt tacos med syster och föräldrarna idag.
Och nästa månad äre idol signering & johan wellton! :D
Och i december så blire nog.. darin haha, tro det lr ej ! 8)
ska ge honom en chans.
 
" tyckte dom det var konstigt att det var fik i caféet?  " - Louise Kittilä.

Bjuder på en bild på mig och Emma :)   

Kommentarer
Postat av: sarah

Fin bild ! vad har du för kamera :) ?

2008-10-25 @ 14:12:45
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: Jonas

Hehe, är det kul att bli uppringd sådär och få prata med en massa olika kändisar? :P

Tacos är verkligen synonymt med Gävle, hoppas det smakade bra. Ska du göra något speciellt på lovet?

2008-10-25 @ 14:41:47
Postat av: sarah

Svar: okej !

hörru, asså du sjunger AS bra !

du kommer gåå långt du ! äre okej om ja lägger upp ett klipp med dig när du sjunger ? :)

2008-10-25 @ 16:45:52
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: Louise

det var gott med tacos

2008-10-26 @ 08:18:39
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hur tur har du? Nu blir jag avundsjuk. Gillar Daniel Karlsson. =) Fast gillar Erik Segerstedt mer...

2008-11-26 @ 21:19:12
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0