Lördag

Nu ska jag blogga om lördagen! :D

Det började med att jag och Elin gick upp klockan 8 och sen fixade vi oss och tog bussen 09.30.
Sen gick vi till tågstationen, klev på tåget. Träffade Elin där oxå, det var lite komiskt :)
Tåget började rulla 10.30. Kom fram 11.41 i Uppsala. Vi följde strömmen och hittade scenen Danny skulle vara på.
Sen gick vi och kollade i en massa affärer och tog gratis saker och drack glögg. Sen gick vi och fotade en massa, vi var ju turister där  ;)

Sen gick vi till scenen och stod där i typ 2  timmar, då vare sjukt mkt folk :p'
Träffade en massa söta personer :)
Sen var det en massa modevisningar och lucia och sånt.
Danny kom klockan 3, det var sjuuuuukt drag! :D
Alla var så glada att han äntligen körde solo :)

Sen var det signering, och han var så sjukt söt :)

D : *får singeln och kollar på mig ett tag* aaah.. vad hette du nu igen?..jag har ju hört dig sjunga jätte mycket :p
A : ... gissa,höhö.
D : hmmmmmmmmmmmmmmmmm.. emelie?
A :  MEN NEJ oftaa! 8) ALICIA
D : JAAA JUSTE ! :D nu sitter det 8)

Jag :   Jag ska hälsa från danny i usa att han tycker radio är jätte bra  :p..
D : ..danny?.. från usa? :p
Jag : hahaha.. ja 8)
Jag : .. och sen vill jag ha ett smeknamn eftersom alla har utan jag :p
D :*tänker och kollar på singeln*
A : ...? :p
D : ... CIA !  :D
A : CIA? HAHAH.. 8)
D  : jaa cia ! värsta coolt ju C.I.A liksom!  :D
 

A : vi tar en krambild ! :D
D : krambild? :D.. okej! :D
Vi *kram*
D : ge  mig benet då?? :p
A : (fattar inte) eh okej :p*lyfter upp benet*
D : jaha du mena så ;)
A : ..? :p
D : *tar mig på ... och sen lyfter upp sitt ben  så vi korsar varandras ben :p"
Elin : *tar kort*
D : Fick du med nu  det som pågick därnere? ;)
E : nej...

Vi tog två fula bilder iaf 8)  haha..
Sen direkt när tåget kom tillbaks igävle så gick vi till teatern och såg Johan Wellton, grym !
Jag tycker alla ska boka biljetter till showen!
Lätt värt pengarna.
Sen efteråt träffade vi Johan och han sa att vi kunde få billiga biljetter om vi ville ha :)
så då fick  vi antilas nmr som vi skulle kontakta.

Sen tog vi bussen hem och åt tacos sen somnade elin 8)
Här kommer en massa bilder från idag !

I Domkyrkan

Jag & Danny :)

Zoom lite 8)



Puss på er :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh, vilka fina bilder!

2008-11-30 @ 12:22:16
URL: http://msjoan.blogg.se/
Postat av: Louise

fin header du gjort.

verkar va nöjd med din danny träff ;)

2008-11-30 @ 22:17:24
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kul att du fick träffa Danny igen.Fina kort du tagit igen.Kram mamma.

2008-12-01 @ 09:57:41
Postat av: sarah

Det var såå bra :D<3

2008-12-01 @ 10:04:43
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: Carro

Blir du inte trött på Danny snart :P?

2008-12-01 @ 16:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0